معاون امورفرهنگی ورزش و جوانان لرستان

شاخصه های پیشرفت فرهنگی هر کشور میزان مطالعه مردم آن جامعه است

یکی از شاخصه های ارزیابی رشد، توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصرحاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است.
کد خبر: ۹۰۳۹۷۵۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، برنامه های فرهنگی -مذهبی و کتاب خوانی به مناسبت دهه کرامت از طرف معاونت امورفرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان به مناسبت بزرگداشت ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر و ولادت ثامن الائمه امام رضا(ع) در دهه کرامت که مقارن است برگزار می شود.

وی افزود: معاونت فرهنگی و امور جوانان و اجرای برنامه مشترک کلاس کاراته و اداره کل ورزش و جوانان استان در چند باشگاه ورزشی با همکاری هیئت کاراته استان لرستان و باشگاه داران در باشگاه های قلندر، پیام مخابرات و مهرورزان با همکاری مریم جعفری از مربیان و قهرمانان بااخلاق ورزش استان با هدف آشنایی و تاثیرگذاری بیشتر جوانان و نونهالان در این روزهای مبارک دهه کرامت اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی و تشویق جوانان کرد.

 عبداله عزیزپور عنوان کرد:  یکی از شاخصه های ارزیابی رشد،  توسعه و پیشرفت فرهنگی هر کشوری در عصرحاضر میزان مطالعه و کتاب خوانی مردم آن جامعه است و کشورتاریخی ایران با تمدن چندهزارساله و مراکز متعدد علمی وفرهنگی وکتاب خانه های معتبر با فرزندان نیک نهاد خویش هنرنمایی میکند.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه وضعیت کتاب وکتابخوانی درایران یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و اندیشمندان ایران اسلامی بوده و هست در مناسبت های مختلف بیاناتی درزمینه فرهنگ کتابخوانی ومطالعه ایراد فرموده اند.

معاونت امورفرهنگی در دهه کرامت باهدف تامین سلامت فکری نونهالان و جوانان ،توجه واهمیت به محتوای کتاب به عنوان خوراک فکری جوانان،رواج سنت کتاب خوانی و تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی روی جوانان،خانواده ومحیط و رواج کرامت وبزرگواری و روح کریمی درجامعه که برگرفته از آموزه های رضوی است تاثیرزیادی بر اصلاح سبک زندگی جوانان وپیشرفت کشور ایران در حال وآینده داشته باشد.

در این مراسم ها که باحضورجمعی از مربیان فرهنگی برگزار گردید به قیدقرعه جوایزی تقدیم ورزشکاران شد و مریم جعفری از قهرمانان و مربیان ارزنده کشوری مسئول برگزاری چندین مراسم به مناسبت دهه کرامت بودند

هیئت کاراته استان لرستان با همکاری هدفمند در جهت رشد و پیشرفت جوانان کاراته کا همواره در برگزاری اینگونه برنامه ها جز هیئت های پیش رو در دو بخش بانوان و آقایان بوده و هست.

انتهای پیام/

 

.

ارسال نظرات