نیروی قدس تنها برای به زانو در آوردن دشمن کافی است

امام جمعه علیخانی گفت: اظهارات سردار سلیمانی در مقابل رجزخوانی رییس جمهور آمریکا نشان داد که تنها یک نیروی قدس برای به زانو درآوردن دشمن کافی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۹۶۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی علیخانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ی فرادنبه اظهار کرد: اظهارات سردار سلیمانی در مقابل رجزخوانی رییس جمهور آمریکا نشان داد که تنها یک نیروی قدس برای به زانو درآوردن دشمن کافی است و این عزت و اقتدار مردم ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی، خاطرنشان کرد: قطعا اگر آمریکا خواهان آغاز جنگ باشد دیگر پایان جنگ با جبهه مقاومت بوده و ترسیم پیروز جنگ با ما است.

علیخانی بیان کرد: سرفرازی و اقتدار مردم ایران با تحمل مشکلات پیشین رقم خورده و امروز با الهام از سابقه تاریخی خود نسبت به ایستادگی در برابر مشکلات اقدام می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه های خود بابیان اینکه برای ارزش‌های خود خون‌بها پرداخت کردیم و برای حل مشکلات به دنبال ذلت ارتباط با بیگانگان بودن بی معنا است، ابراز داشت: سربازان جبهه دیپلماسی باید این نکته را مد نظر قرار دهند که ارتباط با دنیا به معنای تسلیم در برابر زورگویان نیست بلکه با همه کشورها به‌جز دو کشور به شرط آنکه بر مواضع خود بایستم باید ارتباط برقرار کرد.

پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اقامه آیت الله طالقانی، سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، ششم مرداد روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای، شهادت شیخ مشروطه شیخ فضل الله نوری، بروز طولانی ترین ماه‌گرفتگی و ضرورت خواند نماز آیات از جمله مباحثی بود که در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فرادنبه مطرح شد
ارسال نظرات