مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان:

مسئولین بی دغدغه بدانند و بخوانند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان گفت: آن چیزی که می تواند جمهوری اسلامی را کمافی السابق در دنیا به عنوان یک قدرت برتر معرفی کند همان تفکر جهادی است که قطعا تفکر جهادی بدون دغدغه نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۴۰۰۵۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

رضا جعفری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: وقتی کار تشکیلاتی را مورد بررسی قرار می دهیم چه از نظر دینی، چه از نظر عقلانی، دغدغه‌مندی یکی از اصول مهم در روند اجرا و پیشرفت تمام فعالیت‌ها است و آن مجموعه‌ای(کشوری) که دغدغه مند‌تر است قطعا موفق‌تر است، دغدغه‌مندی به معنای حساسیت و نگرانی نسبت به خط قرمز‌ها و اصول و مبانی آن مجموعه(کشور) و آن جریانی است که فرد حول محور آن دارد فعالیت می کند و اگر دغدغه مندی باشد مجموعه، مجموعه‌ای پویا، پرنشاط، جلو رونده و مهم‌تر از همه جلو برنده و جریان ساز است .

وی افزود: مجموعه‌ای که دغدغه‌مندی در افراد آن وجود نداشته باشد قطعا در بهترین حالت یک ثبات کاری را در آن شاهد خواهیم بود و به نظر بنده اگر تقسیم بندی در مجموعه‌ها را بر اساس دغدغه مندی انجام دهیم، مجموعه‌ها و فعالیت ها را به دو گروه کار و مجموعه اداری و کار و مجموعه جهادی تقسیم بندی میکنم که ما در طول تاریخ شاهد موفقیت مجموعه‌ها و افکار جهادی بوده ایم.

جعفری بیان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راه حل و حلال مشکلات ما، تفکرجهادی و فراگیر کردن آن در کل جامعه در محور‌های اقتصادمقاومتی، تولیدملی، حمایت‌ از کالای‌ ایرانی و هم چنین تفکر جهادی در مباحث فرهنگی میباشد؛ و در واقع تفکر جهادی تغییرات مثبت و رو به جلو ایجاد میکند؛ و به نظر بنده آن چیزی که میتواند جمهوری اسلامی را کمافی السابق در دنیا به عنوان یک قدرت برتر معرفی کند همان تفکر جهادی است که قطعا تفکر جهادی بدون دغدغه نخواهد بود و شکل نخواهد گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان افزود: به نمایندگی از جبهه انقلاب یک پیشنهاد برای آن دسته از مسئولان بی دغدغه دارم و آن  این است که حقوقتان برای خودتان، اما امکانات و سرمایه‌های ادارات خود را در اختیار ماقرار بدهید و ببینید که تفکر جهادی چه می کند.

باهمان سرمایه‌ای که شما‌ها با آن هیچکاری نتوانستید بکنید جز خیرات کردن آن سرمایه بین نور چشمی هایتان آماده ایم برای خدمت جهادی.
ارسال نظرات