خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر خبر داد

تیم ملایر در صدر جدول لیگ تکواندو خردسالان منطقه 4 کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: تیم تکواندو خردسالان شهید «صفرخانیان» شهرستان ملایر با کسب چهار امتیاز در صدر جدول لیگ تکواندو خردسالان منطقه 4 کشور قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۴۰۴۰۵
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

تیم ملایر در صدر جدول لیگ تکواندو خردسالان منطقه 4 کشورغلامحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: تیم تکواندو خردسالان شهید «صفرخانیان» شهرستان ملایر با کسب چهار امتیاز در صدر جدول لیگ تکواندو خردسالان منطقه 4 کشور قرار گرفت.

وی افزود: تیم تکواندو شهرستان ملایر که در رده سنی خردسالان با نام شهید گرانقدر و تکواندو کار «مرتضی صفرخانیان» در لیگ خردسالان کشور که به میزبانی استان لرستان در هفته اول مردادماه سال جاری برگزار شد، توانست با حضور قدرتمند خود در این مسابقات با کسب چهار امتیاز در صدر جدول این لیگ قرار بگیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر عنوان کرد: این تیم افتخاری دیگر را برای ورزش استان و شهرستان به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: مسابقات تکواندو لیگ خردسالان کشور با حضور تیم‌هایی از استان‌های ایلام، کردستان، همدان، مرکزی و لرستان به میزبانی استان لرستان برگزار شد.

اکبری با اشاره به اینکه تیم شهید «مرتضی صفرخانیان» در هفته اول تیم بهار از استان همدان را با نتیجه 8 بر 2 شکست داد، اظهار داشت: در هفته دوم مقابل تیم قدرتمند استان لرستان با نتیجه 5 بر 5 این تیم را متوقف کرد و با یک پیروزی و یک مساوی با کسب 4 امتیاز صدر نشین لیگ تکواندو خردسالان منطقه چهار کشور قرار گرفت.

وی این موفقیت را به جامعه ورزش و هیئت تکواندو این شهرستان تبریک گفته و از زحمات مربی و سرپرست این تیم تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات