نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

باید از مدیران متخصص، نوآور و تلاشگر در شرایط کنونی کشور استفاده شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان استفاده از مدیران متخصص، نوآور و تلاشگر را لازمه مدیریت در شرایط کنونی کشور دانست و تاکید کرد: باید در زمینه بکارگیری مدیرانی که شناخت و تخصص کافی در زمینه حوزه کاری خود ندارند و از نوآوری و روحیه تلاشگری برخوردار نیستند تجدید نظر نمود.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۷۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ آیت اله خاتمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به زنجان و با حضور استاندار زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در شرایط حساس امروز کشور، دیگر مدیریت به روش سیستمی پاسخگو نیست، افزود: اکنون مدیران بایستی بر اساس اقتضائات کشور و شرایط موجود مدیریت نمایند.
وی خاطر نشان کرد: همواره تضادها منشاء تکامل بشر بوده اند و ابتلا به فشار و سختی موجب شده است که استعدادهای نهفته افراد در جوامع شکوفا شود.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه خوشبختانه استان زنجان مانند برخی از استان‌های کشور در شرایط حاد و بحرانی قرار ندارد ولی بعنوان بخشی از این کشور باید همراهی و همدلی لازم را تا زمان عبور از دشواری ها داشته باشد، اظهار کرد: ضروری است مصرف کالای ایرانی را به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی جدی بگیریم و به دنبال ایجاد و استفاده از عرصه ها و فرصت های جدید برای عبور از بحران باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا حتی کوچکترین موفقیت ها و دستاوردهای خود را نیز در جلسات اداری بیان کنند تا موجب تشویق و ترغیب مدیران دیگر شود.
 وی با یادآوری اینکه ملت ایران دشواری های ایام انقلاب و جنگ را با سربلندی پشت سر نهاده است، ابراز امیدواری کرد: با اتحاد و همدلی مردم و مسئولین و استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری  و بهره‌گیری از توان مدیران متخصص، این برهه تاریخی نیز بر اساس اقتضائات موجود جامعه مدیریت خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار