حوزه هنری زنجان:

تولید 9 اثر پوستر با موضوع حجاب و عفاف در کارگاه تخصصی پوستر

به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، تعداد 9 اثر پوستر با موضوع حجاب و عفاف در کارگاه پوستر حوزه هنری زنجان تولید شد.
کد خبر: ۹۰۴۰۵۷۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ کارگاه تخصصی پوستر به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان؛ با حضور مدرس کارگاه «محمدمهدی ولیزاده» و جمعی از دانشجویان و هنرمندان رشته گرافیک روزهای سه‌شنبه بصورت هفتگی در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌گردد.
مهدی خدایی؛ مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان، گفت: در راستای گرامیداشت هفته حجاب و عفاف و ترویج این ارزش مهم، تعداد 9 اثر پوستر در ابعاد 100*70 سانتی‌متر توسط اعضا و زیر نظر مدرس کارگاه با موضوع حجاب و عفاف تولید شد.
خدایی افزود: کارگاه تخصصی پوستر پس از اعلام فراخوان ثبت نام از هنرجویان و علاقمندان به این هنر، بصورت هفتگی در حوزه هنری زنجان آغاز به کار کرده است.
وی اظهار داشت: در این کارگاه، که با حضور دانشجویان و هنرمندان رشته گرافیک و علاقمند به این هنر برگزار می شود، شرکت کننده‌ها با تعامل و مشورت با یکدیگر و زیر نظر مدرس کارگاه به خلق آثار هنری، در قالب پوستر با استفاده از تکنیک‌های متفاوت گرافیک به تولید اثر می‌پردازند.
وی هدف از برگزاری کارگاه تخصصی پوستر را تحقق بخشیدن به اهداف حوزه هنری مبنی بر توليد آثار فاخر هنری عنوان کرد.
لازم به یادآوری است؛ کارگاه تخصصی پوستر، بصورت هفتگی روزهای سه‌شنبه از ساعت 18 الی 20 در حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌گردد.

ارسال نظرات