بیانیه اعضای انجمنهای اسلامی دانش آموزان اردکان؛

رئیس جمهور آمریکا به جای تهدیدات توهم گونه،تاریخ را مطالعه کند

جمعی از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان از رییس جمهور آمریکا خواستند تا به جای تهدیدات توهم گونه مداوم، تاریخ گذشتگان خود را مطالعه کند.
کد خبر: ۹۰۴۰۹۱۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جمع کثیری از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان اردکان طی صدور بیانیه‌ای به اظهارات سخیف رییس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا در تهدید نظامی و اقتصادی جمهوری اسلامی واکنش نشان دادند.

متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

اخیرا اظهارات رییس جمهور ایالات متحده آمریکا و وزیر امور خارجه این کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بازهم تیتر خروجی رسانه‌های داخلی و خارجی شده است. اظهاراتی که نشان می‌دهد دولت مردان غربی قصد دارند تا صادرات نفت ایران را به صفر برسانند و اعتراضاتی را در بدنه مردمی علیه جمهوری اسلامی شکل و ادامه دهند.

در پیام‌های اخیر خطاب به دولت مردان آمریکایی نیز گفته بودیم که جمهوری اسلامی ایران به برکت تمسک به مکتب عاشورا، عظمتی روزافزون در جهان یافته است و تحلیل‌گران منصف اعتراف می‌کنند که ملت ایران با صدور پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرز‌های خود، نه تنها منطقهی غرب آسیا بلکه سراسر آزادی خواهان گیتی را تحث تأثیر خویش قرار داده است.

جمهوری اسلامی ایران همان حکومتی است که به تعبیر، ولی امر مسلمین «از خود مردم بوده و هست». پس قاعدتا صحبت از شکل گیری اعتراض گسترده مردمی علیه یک «نظام مردمی» دور از عقل سالم است که البته پیش از این نیز رئیس جمهور نامتعادل آمریکا این اصل را نقض کرده بود.

آنچه که ترامپ از آن به انزوای روزافزون نظام جمهوری اسلامی یاد می‌کند قطعا توهمی بیش نبوده که ناشی از عدم مطالعه دقیق تاریخ توسط رییس جمهور دلال آمریکا است؛ مطالب تاریخ متعددی در بیان شکست‌های مفتضحانه سیاسی، اقتصادی و نظامی ایالات متحده از جمهوری اسلامی وجود دارد که در اینجا فقط به یک نمونه از آن می‌پردازیم.

این ایام؛ سالروز عملیات حقیقتا غرورآفرین «مرصاد» است. رییس جمهور و وزیر امور خارجه آمریکا که از ابرقدرتی خود سخن می‌گویند باید عملیات کمین گاه را که دوستان جیره خوار در لباس منافق آن‌ها را به قعر جهنم فرستاد به خوبی به یاد آورند.

ما به نمایندگی از جامعه ۱۳ میلیونی دانش آموزان ایران اسلامی با تاسی از رهنمود‌های پیر جماران و استعانت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که انشالله مشکلات اقتصادی و معیشتی فعلی را با روحیه‌ای جهادی پشت سر گذاشته و لحظه‌ای از روحیه استکبارستیزی و ضدیت با امپریالیسم و در راس آن آمریکای جنایتکار دست نمی‌کشیم.
ارسال نظرات