نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با«بسیج»:

چهار چوب اصلی آموزش و پرورش ایجاد پویایی در دانش آموزان است

ترکی گفت: متاسفانه در آموزش و پرورش تنها معلمان به تدریس دروس می‌پردازند، اما از چهارچوب اصلی که ایجاد پویایی در دانش آموزان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی برای آماده سازی آن‎ها در اداره کشور است غافل شدند.
کد خبر: ۹۰۴۱۲۱۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
اکبر ترکی نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون کوتاهی دستگاه‏های مختلف فرهنگی در امر اوقات فراغت دانش آموزان عنوان کرد: با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و با وجود زحمات زیاد دستگاه‎های متولی مسائل فرهنگی در امر اوقات فراغت دانش آموزان، اما هنوز نیز از هم پاشیدگی در این حوزه مشاهده می‌شود و برنامه مدون، مشخص و طراحی شده از قبل در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: امروز مشکلات اقتصادی، مدیریتی و فرهنگی که در سراسر کشور گریبان گیر مردم است ریشه در مسائل فرهنگی و تربیتی دارد.

ترکی تصریح کرد: متاسفانه در آموزش و پرورش تنها معلمان به تدریس دروس می‌پردازند، اما از چهارچوب اصلی که ایجاد پویایی در دانش آموزان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی برای آماده سازی آن‎ها در اداره کشور است غافل شدند.

وی در پایان گفت: متاسفانه مطبوعات، صدا و سیما و مراکز مختلف فرهنگی به جای اینکه به فعالیت فرهنگی بنیادین برای هدایت جوانان و ایجاد پویایی در آن‏ها بپردازند، به فعالیت‏های سطحی روزمره مشغول هستند.

ارسال نظرات