مسوول بسبج اصناف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

بسیج اصناف به‌دنبال ایجاد بازار اسلامی است

مسوول بسبج اصناف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: بسیج اصناف به‌دنبال ایجاد بازار اسلامی و حمایت از تولیدکنندگانی است که در شرایط اقتصادی امروز مبادرت به تولید و عرضه کالای ایرانی می‌نمایند
کد خبر: ۹۰۴۱۷۴۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

جمال عبدالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: بسیج اصناف به‌دنبال ایجاد بازار اسلامی و حمایت از تولیدکنندگانی است که در شرایط اقتصادی امروز مبادرت به تولید و عرضه کالای ایرانی می‌نمایند.

مسوول بسبج اصناف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری کلاس‌های فقه بازار و مکاسب برای اصناف استان خبر داد و افزود: به‌منظور آشنایی کاسبان با فقه و احکام بازار هر ساله کارگاه‌های آموزشی با این مضمون برگزار می‌شود.

عبدالی بسیج را ظرفیتی بزرگ برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی خواند و بیان داشت: در سایه بسیج می‌توان مشکلات را در فضایی صمیمی عنوان کرد و فرصت هرگونه سوء استفاده دشمنان داخلی و خارجی از مطالبات به‌حق مردم را گرفت.

وی با بیان اینکه منکر مشکلات اقتصادی جامعه امروز نیستیم، گفت: اما این مشکلات بایستی از راه درست بیان شوند تا بتوان راه‌حلی منطقی برای آن‌‌ها اتخاذ کرد.

مسوول بسیج اصناف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اظهار داشت: در دیدار اخیر اصناف استان با فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) مهمترین خواسته کاسبان، ثبات قیمت‌ کالاها و حمایت ویژه مدیران ارشد کشور از تولیدکنندگان محصولات ایرانی عنوان شد.

عبدالی با ابراز اینکه ما معتقدیم اگر بازار درست شود جامعه درستی خواهیم داشت، تصریح کرد: در همین راستا درصدد ترغیب فروشندگان تولیدات داخلی هستیم و مشوق‌های خوبی را نیز برای اصناف در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات