جوکار در جمع مربیان خواهر طرح شهید بهنام محمدی:

شهید بهنام محمدی، بصیر و در عین حال بزرگمرد عرصه معنویت است/ متاسفانه از مدارس غافل شدیم

جوکار در جمع مربیان خواهر طرح شهید بهنام محمدی ناحیه مرکزی یزدگفت:شهید بهنام محمدی که طرح پیوند مدارس ومساجد به نام مبارک ایشان است در عین کوچکی، بسیار از لحاظ معنوی وروحی بزرگ بود.
کد خبر: ۹۰۴۱۷۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده ناحیه مرکزی یزد در نشست مربیان خواهر طرح شهید بهنام محمدی ناحیه مرکزی یزد که برگزار گردیداظهار داشت: طرح صالحین، نگرش‌ها ودیدگاه‌ها را عوض کرد وبه همگان این مطلب را فهماند که کار باقی ماندنی ودوام داربا نگاه به آینده باید انجام شود.
وی با اشاره به اینکه وظیفه سنگینی بر دوش مربیان طرح شهید بهنام محمدی گذارده شده است تصریح نمود: از بسیاری از مدارس غافل شدیم درحالیکه جو بسیار خوبی در بدنه آموزش وپرورش حاکم است.
جوکار با بیان اینکه دغدغه ما فراتر از ناحیه وحتی سپاه است گفت: دغدغه اصلی ما این است که تا چه میزان توانستیم برای آینده انقلاب کادر سازی کنیم ودر این مسیر کیفیت وکمیت، هردو برای ما مهم است.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در پایان، به فطرت پاک افراد اشاره نمود وگفت: آموزش گرا دادن به افراد در مسیر مشخص است، ولی تربیت یعنی اینکه با تبدیل نمودن دانش‌ها به مهارت، دست افراد را بگیریم وسالم تحویل صاحب اصلیشان که امام زمان (عج) است بدهیم.
ارسال نظرات