امینی:

ضریب امنیتی را باید در بحث فروش نفت افزایش داد/فروش نفت در بورس داخلی شائبه ها را کاهش می دهد

عضو کمیسیون انرژی مجلس، توضیحاتی پیرامون فروش نفت در بورس ارائه کرد.
کد خبر: ۹۰۴۲۰۴۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
 
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سلام امینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به شرط بیمه محموله از سوی شرکت های هندی برای خرید نفت از ایران، گفت: پیشنهادی که هندی ها درباره خریدنفت کشورمان مطرح کرده اند مبنی بر بیمه کردن کشتی های نفت کش از سوی ایران پیشنهاد مثبتی است و می تواند در این مقطع زمانی کارگشا و کارساز باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: برنامه ریزی برای فروش نفت با توجه به شرایطی که  در آن قرار گرفته ایم و فشارهای خارجی که وارد می شود، در شرایط کنونی ضروری است.

ایران در بخش شرکت های داخلی و بورس داخلی مشکل خاصی ندارد

وی با بیان اینکه با بیمه شدن محموله، شرکت ها و پالایشگاه های هندی با امنیت بیشتری با ما رابطه برقرار کنند، ادامه داد: فرصتی فراهم شده که شرکت های خرد بیمه ای کشور فعالیت های خود را افزایش دهند و به نوعی شاید بتوان بخشی از تحریم ها را به این شکل دور زد.

نماینده مردم ایلام، ایوان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ایران در بحث تحریم ها توسط شرکت های بین المللی و بورس های بین المللی تحریم است و در بخش شرکت های داخلی و بورس داخلی مشکل خاصی ندارد.

مزایای فروش نفت در بورس چیست؟

وی افزود: باید ضریب امنیتی را در بحث فروش نفت افزایش داد تا شاهد مشکلات و فسادهای گذشته نشویم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مزایای بورس نفت، تصریح کرد: بحث فروش نفت در بورس داخلی شائبه ها را کاهش می دهد و کمک می کند تا نفت را به فروش رسانده و پول آن به کشور بازگردد.

ارسال نظرات