مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد

اهمیت مسئله تداوم ارتباط با زائران راهیان نور/ بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس باعث بیمه شدن نسل امروز می شود

حجت الاسلام محرابی گفت: مسئله تدوام ارتباط با زائران راهیان نور یکی از مهمترین کارها محسوب می شود که باید در الویت مسئولان راهیان نور قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۰۴۲۰۹۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محرابی مسئول فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج که ظهر امروز در اردوگاه الزهرا(س) تهران برگزار شد، با بیان اینکه مسئله تدوام ارتباط با زائران راهیان نور یکی از مهمترین کارها محسوب می شود که باید در الویت مسئولان راهیان نور قرار بگیرد،گفت: یک زائر راهیان نور وقتی که وارد سرزمین نور می شود، دچار احساسات و عواطف خاصی می شود اما بعد از بازگشت از سفر راهیان نور، باید طوری برنامه ریزی کنیم که چنین احساساتی در او حفظ شود و تداوم ارتباط با زائران راهیان نور داشته باشیم.

وی افزود: فضاسازی یادمانها و اردوگاه های راهیان نور یکی از الویت های مسئولان راهیان نور باشد و در این زمینه هر چقدر قوی تر کار شود، معنویت دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن به زائران راهیان نور انتقال داده می شود.

 مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: راهیان نور یکی از عملیات های بزرگ فرهنگی در کشور است که باعث بیمه شدن جوانان کشورمان و پیوند دادن نسل امروز با نسل دیروز می شود و شایسته است که طوری برنامه ریزی کنیم که این کار فرهنگی، اثرگذاری بیشتری در میان نسل امروز جامعه داشته باشد.

 حجت الاسلام محرابی در پایان خاطر نشان کرد: نفس حرکت راهیان نور در درون خود اعتلا و بار معنوی دارد. هرچه تلاش کنیم این حرکت هدفمندتر شود دریافتی که زایر از این حرکت بزرگ خواهد داشت بیشتر می شود.

ارسال نظرات