میانگین تولید انجیر در شهرستان پلدختر ۲۰ تن است

رئیس جهاد کشاورزی پلدختر گفت: میانگین تولید انجیر در شهرستان پلدختر 20 تن است که هزار و19نفر بهره‌بردار و بیش از پنج هزار و500نفر به‌صورت فصلی در منطقه بن لار و زیودار مشغول به کار می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۳۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، میرزا مرادی  امروز در جلسه تمهیدات برگزاری جشنواره انجیر که در سالن شهدای فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سطح زیر کشت باغات انجیر شهرستان پلدختر هزار و365هکتار است که هزار و250هکتار باغات بارور و بقیه غیر بارور است.

وی افزود: میانگین تولید انجیر در شهرستان پلدختر 20 تن است که هزار و19نفر بهره‌بردار و بیش از پنج هزار و500نفر به‌صورت فصلی در منطقه بن لار و زیودار مشغول به کار می‌شوند.

رئیس جهاد کشاورزی پلدختر بابیان اینکه به خاطر حجم زیاد و تولید انجیر در شهرستان پلدختر نیاز است این محصول استراتژیک برند سازی شود عنوان کرد: با توجه به اینکه سال حمایت از کالای داخلی است، تولیدات و توانمندی‌های شهرستان پلدختر را کنار جشنواره انجیر برگزار می‌کنیم.

مرادی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان باید همکاری لازم را برای برگزاری جشنواره انجیر داشته باشند بیان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و معرفی ظرفیت‌های شهرستان در این جشنواره اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات