خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز عنوان کرد

ركورد بی سابقه پروژه های برق تبریز در سال 96

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آیین بهره برداری از پروژه های برق تبریز گفت: طرح هایی به ارزش 114 میلیارد تومان توسط برق تبریز در سال 96 اجرا شده که یک رکورد بی سابقه در تاریخ این شرکت می باشد.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۴۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی افزود: از ابتدای سال جاری نیز 100 پروژه با اعتبار بالغ بر 25 میلیارد تومان اجرا شده که هم اکنون به بهره برداری می رسد.

وی مسکن مهر سهند را بزرگترین پروژه مسکن مهر در شمال غرب کشور عنوان کرد و افزود: متقاضی مسکن مهر بدون برق در این منطقه وجود ندارد و برق در بین تاسیسات مسکن مهر پیشرو است.

کاظمی اضافه کرد: برای استقبال از رویداد تبریز2018، اصلاح روشنایی معابر و نصب چراغ های LED درحدود 60 کیلومتر از معابر تبریز انجام گرفت که بیشتر این پروژه ها در مسیر های گردشگری این شهر بود.

کاظمی همچنین اظهار داشت: 350 شاخص خدمتگذاری در سال 96 تعریف شد که در انتهای این سال، در بیشتر این شاخص ها بهبود چشمگیری حاصل شد.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه خدمات غیر حضور در این شرکت، افزود: در زمینه توسعه این نوع خدمات، میز خدمت الکترونیکی راه اندازی شده است و تمامی خدمات قابل ارائه به صورت غیر حضوری در دسترس شهروندان گرامی می باشد.

در پایان این مراسم، 103 پروژه مهم برق رسانی شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و شرکت توزیع نیروی برق تبریز با حضور وزیر نیرو؛ با مجموع 840 میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری رسید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها