پوربابایی در نشست مصون سازی فرهنگی ناحیه مرکزی یزد:

شعار منافقین در مبارزه با طاغوت پوچ وبی اساس بود

حجت الاسلام پوربابایی در جمع پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد گفت:گریختن منافقین وبخصوص مسعود رجوی در هفتم مردادماه ثابت کرد که این گروه منحوس در مقابله با رژیم شاه، لاف می‌زند.
کد خبر: ۹۰۴۲۳۰۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در نشست مصون سازی فرهنگی که با موضوع (دگردیسی منافقین از مبارزه با طاغوت تا مزدوری شیطان) برگزار گردید اظهار داشت: شخص منافق در ناحیه عقیده ویا اعمال خود با چهره متفاوت ظاهر می‌شود ودر واقع شخص منافق مشرک وکافری بیش نیست که عقائد خود را کتمان می‌کند.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما شناخت منافق، شناساندن آو به دیگران ودر نهایت مراقب گقتار ورفتار اوبودن است تصریح نمود: در زمان حاضر، منافقینی وجود دارند که در عین اینکه خود را ملتزم به فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله) می‌دانند سعی در خوش خدمتی به آمریکا وایادی او را دارند وشناخت اینگونه افراد تیزبینی خاصی را می‌طلبد.
پوربابایی با بیان اینکه ۷ مرداد روز افشا شدن جاسوسی منافقین در تاریخ انقلاب است گفت: منافقین گروهی بودند که با جذب نیرو، آموزش‌های نظامی ورویکردی مسلحانه با هدف مبارزه با رژیم شاه در سال ۱۳۴۰ تاسیس شد واین مبارزه، اد‌های گزافی بود که در نهایت نزدیک ۹۰ درصد آنان توسط ساواک در سال ۱۳۵۰ دستگیر وزندانی شدند.
وی در پایان، به تفکر واعتقاد مرتجع وغلط منافقین اشاره نمود وگفت: اعضای این گروه اعتقاد داشتند که باید اسلام ناب را از قرآن ونهج البلاغه اخذ نمود وبرای اینکه مبارزه شان مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی راستین باشد باید روحانیت را حذف نمودتا جاییکه نهضت انان به سمت مارکسیسم تغییر جهت داد وعده زیادی در سال ۱۳۵۴ دست از عقاید دینی خود برداشتند.
ارسال نظرات