یک تولیدکننده بسیجی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

توجه اقتصاد مقاومتی به نخبگان و لزوم استفاده از فناوری‌های نوین

علی اکبر حاجی جمهوری گفت: میدان دادن به نخبگان در عرصه صنعت، تجارت و کشاورزی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی است، میدان دادن به نخبگان در عرصه صنعت، تجارت و کشاورزی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی است .
کد خبر: ۹۰۴۲۸۸۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

در اقتصاد مقاومتی به نخبگان و استفاده از فناوری نوین توجه شودعلی اکبر حاجی جمهوری یک تولیدکننده بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نخبه به فردی برجسته و کارآمد اطلاق می شود که در تولید علم، هنر و فناوری کشور اثرگذاری محسوس دارد و هوش، خلاقیت، کارآفرینی و نبوغ فکری در راستای تولید دانش و نوآوری دارد که موجب سرعت بخشیدن به رشد و توسعه علمی و متوازن کشور می شود.

وی با بیان اینکه میدان دادن به نخبگان در عرصه صنعت، تجارت و کشاورزی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی است افزود: میدان دادن به نخبگان در عرصه صنعت، تجارت و کشاورزی از ویژگی های اقتصاد مقاومتی است و نیز باید شرایط به گونه ای باشد که نخبگان بدون مانع کارهای خود را پیش برند.

حاجی جمهوری در خاتمه افزود: آنچه جای نگرانی است تحریم خارجی نیست چراکه نگرانی در خصوص موانع تولید و تجارت در داخل کشور است که گاهی شدیدتر از تحریم ها عمل می کند.

ارسال نظرات