هم اندیشی مسئولان بسیج سازندگی و مجمع خیرین فارسان

اعضای مجمع خیرین شهرستان فارسان با مسئولین سپاه و قرارگاه سازندگی شهرستان فارسان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۳۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مجمع خیرین شهرستان فارسان که در سال گذشته توانستند نزدیک به 500 ملیون تومان کمک های مردمی جمع آوری و در امور خیر مصرف کنند، با مسئولین سپاه و قرارگاه سازندگی این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان فارسان، هدف از این دیدار را ایجاد هماهنگی و هدفمند کردن کمک ها عنوان کرد و افزود: مجمع خیرین شهرستان فارسان در بین مردم این شهرستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

وی اعضای مجمع خیرین فارسان را امین مردم شهر دانست و افزود: افراد توانمندی در این مجمع حضور دارند، که توانستند کمک های قابل توجهی را در سال گذشته جمع آوری کنند و در مسائلی مانند تامین جهیزیه برای دختران، بازسازی منازل آسیب دیده قشر ضعیف و همچنین کمک هایی به محله های فقیر نشین شهر بسیار خوب عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار تصمیم بر آن شد تا جهت ایجاد وحدت رویه در شهرستان، مجمع خیرین و بسیج سازندگی سپاه هماهنگی لازم را در خصوص توزیع و جمع آوری جهیزیه، ارزاق خام ، لوازم التحریر و ... داشته باشند و همچنین مجمع خیرین نسبت به شناسائی و معرفی افراد نیازمند به تسهیلات به سازندگی سپاه اهتمام داشته باشد.

 

ارسال نظرات