خط قرمز ما کار و خدمت به مردم است

فرماندار دهگلان در مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهگلان گفت: خدمت به مردم خط قرمز ماست.
کد خبر: ۹۰۴۳۵۳۴
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور فرماندار دهگلان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان مراسم تکریم و معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

جمال ارشدی فرماندار دهگلان در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان دهگلان جدید التاسیس است و طبق قانون باید در ۵ سال اول از بودجه جهشی استفاده می‌شد که متاسفانه اینکار در شهرستان صورت نگرفته است.


وی افزود: شهرستان دهگلان در زمینه نیروی انسانی، معادن و کشاورزی توان و استعداد قابل توجهی دارد و براساس بر آورد صورت گرفته قادر به گردش مالی ۲ هزار میلیارد تومانی است.


فرماندار دهگلان در ادامه گفت: در حوزه مسکن کار‌های خوبی در شهرستان صورت گرفته که جای تقدیر دارد و از مسئول جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این انتظار را داریم که با فکر و ایده جدید در فکر ارتقاء شخص‌ها باشد.


ارشدی افزود: هر مدیر که در این شهرستان توان و تخصص داشته و در فکر حل مشکلات مردم باشد با تمام توان حمایت خواهیم کرد.


فرماندار دهگلان اظهار داشت: مردم شهرستان از ما انتظار دارند و وظیفه مدیران است که خادمان واقعی مردم باشند، زیرا خط قرمز ما کار و خدمت به مردم است.


در ادامه قادری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان اظهار داشت: حدود ۴ هزار سند مسکن روستایی و هزار و ۶۳۸ مسکن شهری در شهر‌های دهگلان و بلبان آباد صادر شده است.


وی افزود: از اول تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان دهگلان ۵۱ قطعه زمین مسکن روستایی واگذار شده که ملاک شهرستان‌ها در بحث در آمد زایی واگذاری زمین روستایی بوده، اما در دهگلان بسیار کم است.


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان گفت: در شهرستان دهگلان ۶۰ درصد مقاوم سازی مسکن روستایی انجام شده است.


در این مراسم از حمات چندین ساله محمد احمدی تقدیر و رحمن سلیمانی به عنوان رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دهگلان معرفی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات