برگزاری مراسم بدرقه و تجلیل از نمایندگان کردستان در بازی‌های آسیائی

مراسم بدرقه و تجلیل از ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی به بازی‌های آسیائی جاکارتا با حضور استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان کردستان در استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۰۶
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم بدرقه و تجلیل از ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی به بازی‌های آسیائی جاکارتا با حضور استاندار کردستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان در استانداری برگزار شد.

بهمن مرادنیا افزود، امیدوارم ورزشکاران کردستان اعزامی به بازی‌های آسیائی جاکارتا بتوانند با کسب عنوان در این رویداد مهم الگوی مناسبی برای دیگر ورزشکاران باشند.

در این آئین استاندار کردستان گفت، مجموعه استانداری کردستان از هیچ تلاشی برای کمک به ورزشکاران و ورزش استان دریغ نخواهد کرد و همیشه در کنار جامعه ورزش خواهد بود.

استاندار کردستان در پایان اظهار کرد، ورزشکاران کردستانی در صورت کسب مدال، جوایزی قابل توجهی را در نظر خواهیم گرفت که برای اخذ نشان‌های طلا، نقره و برنز به ترتیب ۳۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومان پاداش اهداء می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود:این مراسم تا جایی که به یاد دارم برای نخستین بار است که در شأن و منزلت ورزشکاران و قهرمانان کردستان برگزار می‌شود.

حامد جولائی در ادامه افزود، ورزشکاران کردستان در رشته‌های هندبال، بدمینتون و قایقرانی به این رویداد مهم اعزام می‌شوند که با حضور در چندین اردوی آمادگی و فشرده تیم ملی به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی در ادامه گفت، مهران شهبازی در رشته بدمینتون، شاهو نصرتی و میلاد مسائلی در هندبال و شاهو ناصری در قایقرانی ورزشکاران کردستانی در تورنمنت آسیائی خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد، جمیل لطف اله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران و امید شیخ احمدی داور با سابقه سنندجی در رشته ژیمناستیک دیگر نمایندگان کردستانی در بازی‌های آسیائی جاکارتا هستند.


مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان افزایش درصدی ورزشکاران کردستان در جاکارتا اشاره کرد و گفت، با توجه به نظارت، هزینه‌ها و پیگیری تمرینات انجام شده قهرمانان از نظر حضور نسبت دوره قبل رشد داشتیم و امیدواریم ورزشکاران کردستان نیز بتوانند در این رقابت‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزار درآورند.

در پایان این مراسم در کنار ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیائی جاکارتا از محمد مبین عظیمی قهرمان کشتی نونهالان آسیا، کیوان بابان کاراته کای طلایی رقابت‌های آسیائی اردن و شیرزاد قادری قهرمان روئینگ جوانان آسیا در کره جنوبی تجلیل شد.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات