بازدید مسئولان سازمان‌های بسیج اصناف و مهندسین عمران از نمایشگاه صنعت ساختمان

ایلخان: به راحتی می توانیم کلیه امور ساختمانی را بومی سازی کنیم

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری گفت: با دانش و نیروی انسانی که امروز در داخل کشور داریم به راحتی می توانیم کلیه امور ساختمانی را بومی سازی کنیم.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۴۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، غلامحسین حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و محمود ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، از غرفه گروه های صنعتی برتر در حوزه کارآفرینی و اشتغالزایی بازدید کردند.

ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران در حاشیه این بازدید به خبرنگار بسیج گفت: با دانش و نیروی انسانی که امروز در داخل کشور داریم به راحتی می توانیم کلیه امور ساختمانی را بومی سازی کنیم.

وی ادامه داد: امروز شرکت های موفقی در عرصه تولید مصالح و تجهیزات ساختمانی داریم که به رقیب خوبی برای شرکت های خارجی تبدیل شده اند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران با اشاره به گستردگی مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان، اظهار داشت: قطعا واردات مصالح و تجهیزات ساختمانی هم به شرکت های فعال این صنعت آسیب می رساند و هم مشاغل بسیاری را با خطر مواجه می سازد؛ وقتی ما ظرفیت خوبی در خودکفایی این حوزه داریم چه دلیلی دارد که اجازه واردات صادر شود؟!

وی با تأکید بر لزوم حمایت از شرکت های مبتکر در صنعت ساختمان، گفت: کشورهای در حال توسعه با حمایت از این دست شرکت ها توانسته اند بازار بسیاری از کشورها را در دست بگیرند و اشتغال خوبی در کشورشان ایجاد کنند، دولت ما هم باید چنین رویه ای را در پیش بگیرد.

ارسال نظرات