فعالیت 20 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان زنجان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از فعالیت 20 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۵۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان : ایرج دست نشان گفت :درحال حاضر  20  مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان زنجان  در حال فعالیت هستند و72مورد موافقت اصولی نیز صادرشده است .

 وی با اشاره به اینکه  مجتمع های خدمات رفاهی جاده ای باید متناسب با نیاز و رعایت اصل رفاه مسافران احداث شود،گفت: 2 مجتمع  خدماتی با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در محورقیدار- ابهر و سه راهی سرچم – اردبیل نیزدردست ساخت است .

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: تحليل انجام شده بر روی آمار تصادفات نشان می دهد كه بيش از نيمی از تلفات جاده ای ناشی از واژگونی و تصادف ناشی از خواب آلودگی رانندگان است كه راننده در حين رانندگی از استراحت كافی برخوردار نبوده و برای كاهش اين تصادفات جاده ای، احداث مجتمع های خدماتی رفاهی بين راهی می تواند نقش مهمی داشته باشد .

 وی افزود: مجتمع های خدماتی رفاهی و تیر پارک ها، مجموعه هایی هستند که به منظور تمرکز خدمات مورد نیاز رانندگان وسایل نقلیه و سرنشینان آنها در طول جاد ه های ارتباطی کشور احداث شده اند و دارای امکانات و خدمات بهداشتی ، درمانی، رستوران، نمازخانه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ و سایر خدمات رفاهی هستند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد مجتمع‌های خدماتی – رفاهی استان زنجان به سامانه پیام کوتاه 3000990091 ارسال کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار