خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه:

درخشش هنرمند مراغه ای در جشنواره ملی نقاشی خط آیات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از درخشش هنرمند مراغه ‌ای و کسب رتبه برتر در جشنواره ملی نقاشی خط آیات در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۴۱۸۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد دادرس فیاض افزود: در این جشنواره هنری و از بین آثار ارائه شده به آن، اثر محمدرضا صداقت هنرمند مراغه ای حائز رتبه برتر شد.
وی ادامه داد: درخشش هنرمندان این شهرستان در رویدادهای فرهنگی و هنری، نشان دهنده ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه این خطه در عرصه فرهنگ و ادب است.
دادرس اضافه کرد: همایش ها و جشنواره های فرهنگی و هنری فرصتی برای بروز و ظهور استعدادهای هنرمندان این شهرستان بوده و در سال های اخیر شاهد راهیابی و کسب افتخارات بسیاری توسط هنرمندان هستیم.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره نقاشی خط آیات در یزد گفت: این جشنواره با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ کلام نور، گسترش فعالیت ‌های فرهنگی، هنری، مذهبی مرتبط با آموزه‌ های قرآن و عترت برگزار شده بود.
دادرس افزود: در آیین اختتامیه این جشنواره فرهنگی و هنری از محمدرضا صداقت، هادی هنردوست، محمد امین ایمانی راد، ساناز البرزی، مهران بهزادی، رضا هادی زاده، محسن توسلی، نیکو حاجی ابراهیم زرگر و عظیم فلاح به عنوان برگزیدگان جشنواره تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها