بسیاری از مشکلات ربطی به تحریم ها ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: بسیاری از مشکلات ربطی به تحریم ها نداشته باید بر بازار قیمت ها نظارت شود.
کد خبر: ۹۰۴۴۲۱۳
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

 

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج  از لرستان گفت: باید از سیاسی کاری فاصله گرفته و حرف مردم را شنید و با برنامه ریزی مشکلات مردم را حل کنند، مردمی که با تمام مشکلات پای این نظام و انقلاب ایستاده، مسئولان گره گشای مردم باشند.

 

وی با اشاره به نشان دادن اخلال گران اقتصادی به مردم تصریح کرد: دولت باید اخلالگران اقتصادی را به مردم نشان داده، این روزها شاهد کاهش ارزش پول و افزایش قیمت سکه و ارز هستیم مگر میشود همه از وقوع یک جرم مطلع شده اما سخنی از مجرم و مجازات آنان نباشد،حق مردم است که از تمام قضایا آگاهی داشته باشند.

 

عبدلی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در مورد نقشه راه اقتصاد با ثبات خاطر نشان کرد:امام خامنه ای ( مدظله العالی) فرمودند:«اگر نقشه راه اقتصاد تهیه شود مردم و فعالان اقتصادی تکلیف خود را خواهند دانست و با احساس ثبات و آرامش به کمک دولت خواهند شتافت».

 

وی با اشاره به ایستادگی مردم پای انقلاب بیان کرد: مردم این سرزمین برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخر ایستاده و گوش به فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) می باشند و تسلیم نقشه های دشمنان قسم خوردۀ خود نخواهند شد،البته مسئولان نیز با تدبیر مشکلات موجود را رفع نمایند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند:« مسائل اقتصادی را نباید به برجام و امثال آن گره بزنیم، دیدید با برجام هم مشکل اقتصادی درست نشد بنابراین اقتصاد به عوامل دیگری نیاز دارد ،اقتصاد مقاومتی و ورود واقعی مردم به عرصه اقتصاد ضروری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات