مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کردستان:

آغاز طرح ولایت استانی از ۱۷ مرداد در قم

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: دوره طرح ولایت استانی در شهر مقدس قم از ۱۷ مردادماه با حضور ۶۰ نفر برادر و ۴۰ نفر خواهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۴۹۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
سعیدی، مسئول تعلیم و تربیت و مسئول برگزاری طرح ولایت استانی سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان، گفت: دوره طرح ولایت استانی در مجتمع یاوران مهدی شهر مقدس قم با حضور ۶۰ نفر برادر و ۴۰ نفر خواهر برگزار خواهد شد. این طرح از ۱۷ مرداد ماه آغاز و تا ۲۳ مرداد ماه ادامه پیدا می‌کند.

سعیدی با اشاره به محتوای طرح ولایت استانی بیان داشت: این دوره شامل اپیزود‌های مختلفی، چون تربیتی، بصیرتی، مهارتی و تشکیلاتی است تا دانشجویان بتوانند در دوره کوتاهی که در شهر مقدس قم و در معیت کریمه اهل بیت مشغول به تعلیم هستند، مقدمات و آموزش‌های لازم برای تبدیل شدن به نیروی انقلابی حرفه‌ای را کسب کنند.

مسئول برگزاری طرح ولایت استانی سازمان بسیج دانشجویی استان کردستان افزود: با برگزاری طرح‌های ولایت و خط امام استانی ابتدا سرگروه‌های صالحین مشخص و آموزش می‌بینند و سپس به کادرسازی برای تکمیل شورای حوزه وپایگاه‌های بسیج دانشجویی پرداخته می‌شود و ماحصل کار، امیدواریم شاهد تربیت نیرو‌های انقلابی باشیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی برای برگزاری این دوره گفت: اقدامات انجام گرفته در راستای گزینش افراد نخبه و کاربلد بوده؛ به این شکل که ابتدا از همه پایگاه‌ها ثبت نام به عمل آمده است و این افراد در یک آزمون شرکت می‌کنند و پس از برگزاری آزمون اولیه، افراد مورد نظر انتخاب و به دوره طرح ولایت استانی اعزام خواهند شد.

سعیدی با اشاره به برگزاری افتتاحیه و اختتامیه این دوره بیان داشت: افتتاحیه باحضور فرمانده ناحیه دانشجویی و روسای دانشگاه‌ها در استان برگزار می‌شود و همچنین برای مراسم اختتامیه این دوره نیز از رییس محترم سازمان بسیج دانشجویی دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات