مجمع استانی بانک قوامین با موضوع بررسی عملکرد استان قزوین

بانک قوامین سومین مجمع استانی سال 97 با موضوع بررسی عملکرد سال مالی 1396 استان قزوین در سالن اجتماعات اداره مرکزی بانک قوامین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۵۹۴
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قوامین سومین مجمع استانی سال 97 با موضوع بررسی عملکرد سال مالی 1396 استان قزوین در سالن اجتماعات اداره مرکزی بانک قوامین برگزار شد

بنابراین گزارش در این جلسه که به ریاست مدیرعامل بانک قوامین برگزار شده بود ، دکتر نجف پور قائم مقام مدیرعامل ،  معاونین مدیرعامل ، مدیران ادارات مرکزی نیز حضور داشتند و مدیرکل شعب استان قزوین نیز به همراه مدیران ستادی در مجمع حاضر و ضمن ارائه عملکرد استان به سوالات مطروحه پاسخ گفت.
این گزارش حاکی است در ابتدای مجمع رضا پارسا معاون نظارتی بانک قوامین گزارشی از نظارت راهبردی انجام شده در استان قزوین ارائه و سپس مهدی حق پرست مدیرکل شعب استان قزوین گزارش کامل از عملکرد استان قزوین را برای حاضرین قرائت کردند.
این گزارش می افزاید در ادامه مجمع استانی قزوین توسط رئیس اداره حسابرسی داخلی و ریسک قرائت ومدیر کل شعب استان قزوین ضمن پاسخگوئی به سوالات مطروحه در خصوص نقاط قابل بهبود از عملکرد خود و همکاران در شاخص های مختلف دفاع کردند.
در ادامه ی مجمع دکتر تقی نتاج ضمن تقدیر از همکاران استان قزوین تدابیر لازم را به معاونت های ذیربط در خصوص برخی نقاط قابل بهبود ابلاغ و از همکاران معاونت نظارتی بانک نیز بخاطر پی گیری نظارت راهبردی و برگزاری مجامع استانی تشکر کرد.
ارسال نظرات