فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین

خبرنگاران تحقق بخش امانتداری، مسئولیت پذیری و تعهد هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین گفت: خبرنگاران تحقق بخش امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد هستند و با انعکاس به موقع و صحیح اخبار در جامعه در ارتقاء آگاهی های خبری که امروز از ضروری ترین آگاهی ها است، نقش بسیار مهم دارند.
کد خبر: ۹۰۴۴۶۳۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین، سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین به مناسبت هفدهم مرداد گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار پرتلاش عرصه خبر، شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در جمع خبرنگاران شهرستان خمین گفت: خبرنگاران تحقق بخش امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد هستند و با انعکاس به موقع و صحیح اخبار در جامعه در ارتقاء آگاهی های خبری که امروز از ضروری ترین آگاهی ها است، نقش بسیار مهم دارند.

وی بیان کرد: روز17مرداد، روز بزرگداشت افرادی است که به همت قلم مقدس خود، پرچم استقلال و آزادی این مرز و بوم را برافراشتند و از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، در این راه از نثار جان نیز بیم ندارند.

سرهنگ براتعلی ادامه داد: خبرنگاران در تمام عرصه ها صداقت را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار داده و در راه اطلاع رسانی حقایق به گوش مردم، لحظه ای کوتاهی نمی کنند و در تاریکی و غفلت نبودن جامعه تلاش وافر دارند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و رویدادهای جامعه، افزود: نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادهای گوناگون در همه ادوار اهمیت بسیاری در آگاه سازی مردم داشته و حتی سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین اظهارکرد: در عصر حاضر که زیاده خواهان و سلطه جویان دنیا بدون توجه به انسان ها، هر روز حادثه ای ناگوار در نقاط مختلف دنیا به وجود می آورند، این خبرنگاران و قلم به دستان عرصه اطلاع رسانی هستند که با مجاهدت های خود، نقاب و پرده از چهره زشت و منفور جهانخواران کنار می زنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت و شرایط به وجود آمده در داخل کشور، شفاف سازی، امیددادن به مردم، کمک به مطالبه گری مردم از مسئولین از وظایف اصحاب رسانه، صدا و سیما، مطبوعات و سایت های مختلف است.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات