خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کربلا کلیبر:

طرح جوانه های صالحین سپر دفاعی در برابر هجمه ها

فرمانده حوزه کربلا در بازدید از کلاس های جوانه های صالحین پایگاه شهید صیاد شیرازی اجرای این طرح ها در پایگاه های بسیج را مفید دانست و از این طرح بعنوان سپر دفاعی نوجوانان و نونهالان یاد کرد.
کد خبر: ۹۰۴۴۷۲۲
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هادی علیاری از رو به رشد بودن کلاس های طرح تابستانی صالحین اظهار امیدواری کرد و گفت: با این که این طرح در اکثر پایگاه های بسیج در سال 97 تازه شروع به فعالیت کرده است، اما در این مدت زمان کوتاه خوشبختانه این کلاس ها روند رو به رشد مطلوبی داشته است.

وی اجرای این طرح را مایه پیشرفت و ترقی نونهالان و نوجوانان خواند و افزود: کلاس های صالحین بسیج، بهترین فرصت برای جوانان و نوجوانان است و متربیان باید قدر چنین کلاس ها را بدانند و از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرند.

علیاری با بیان این که لازم است نونهالان و نوجوانان در این کلاس ها فعالیت کنند، خاطرنشان کرد: طرح های صالحین بسیج بعنوان سپر دفاعی بخصوص برای این رده های سنی در مقابل آسیب های دشمنان است و لازم است متربیان با رغبت بیشتری در این قالب فعالیت کنند.

وی ادامه داد: پرداختن به مسائل نونهالان و نوجوانان در پایگاه ها، حتی از پرداختن به مسائل جوانان و بزرگسالان نیز دارای اهمیت بیشتری است.      

ارسال نظرات
پر بیننده ها