ایجاد ثبات و امنیت شغلی مطالبه به حق خبرنگاران

اما در میان همه نقش های ریز و درشت اصحاب رسانه،مطالبه خبرنگاران در ایجاد ثبات و امنیت شغلی همواره دیده نشده و در لابلای همه مراودات و مناسبات ،این حلقه اتصال جامعه و مدیران به " پیوستی فراموش شده " تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۵۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار اعزامی به افغانستان و گرامیداشت روز و هفته خبرنگار جمعی از رسانه های انقلابی و خبرنگاران مومن شهرستان رامسر بیانیه ای صادر کردند که در ذیل می آید؛ 

                                                                                     بسم الله الرحمن  الرحیم


                    《  الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَكَفَى بِاللَّهِ حَسِيبًا 》﴿ احزاب آیه35﴾.
__________________
"خبرنگار تراز انقلاب اسلامی " کوشیده است تا با تکیه بر سلاح ایمان قلم افزار عشق به میهن را در سر تیتر اخبار بکار بگیرد و با پرداخت های مناسب رویدادها و انعکاس واقعیات جامعه ، تقریری بر احوال مردمان زمان خود باشد.

" خبرنگار " این دردمندترین قشر جامعه هماره کوشیده است تا با حضور خود در میادین فرهنگی، سیاسی،اقتصادی ، اجتماعی و ...نقش آفرینی داشته باشد.

اما در میان همه نقش های ریز و درشت،مطالبه خبرنگاران در ایجاد ثبات و امنیت شغلی همواره دیده نشده و در لابلای همه مراودات و مناسبات ،این حلقه اتصال جامعه و مدیران به " پیوستی فراموش شده " تبدیل شده است.

بسیج رسانه شهرستان رامسر  ضمن ارج نهادن به خدمت خالصانه این سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خود لازم می داند تا در راستای تکریم و ارزش نهادن به فعالیت های آنان از همه مدیران تاثیرگذار،فعالان فضای مجازی،حقوقدانان برجسته و تصمیم سازان مجلس شورای اسلامی بخواهد در انسجام بخشی و آرایش سپاه رسانه ای استان یاری رسانند تا با تدوین سازوکار مناسب مرهمی بر کهنه درد خبرنگاری گذاشته شود.

بی شک " خبرنگار تراز انقلاب اسلامی " در برجسته سازی اهداف و آرمان های بلند اسلام شیعی علوی زمانی بصیرت را به خدمت خواهد گرفت که نان مسئله اصلی او نباشد و بتواند با اقتدار  در جان نفوذ نماید.

تربیت صحیح،آموزش منسجم و حضور فعال همه خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی خبر و مطبوعات می تواند زنجیره ی سپاه رسانه ای را در " کارزار جنگ نرم " قوتی دیگر بخشد تا در " تداوم راه انقلابی معمار کبیر انقلاب امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری دامت برکاته " استقامت ورزند.

"به امید روزی که پرچم حق مدار مهدی صاحب الزمان استبداد را بلرزاند وآرماگدون مهدوی را رقم بخشد."

بسیج رسانه شهرستان رامسر ضمن اعلام حمایت از اصحاب صدیق رسانه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه رسانه بویژه شهید محوری و شاخص رسانه استان و17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایران اسلامی را که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد به همه تلاشگران رسانه ،این کبوتران بلندپرواز تبریک و تهنیت می گوید.
                                                                           { واعدوا لهم ما استطعتم من قوه }

ارسال نظرات
پر بیننده ها