لزوم ایجاد وحدت در راستای توسعه لرستان

استاندار لرستان گفت: خبرنگاران در بیان انتقاد‌های خود باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند و در شرایط کنونی هرکسی به وحدت کشور کمک کند قدمی در توسعه استان برداشته است.
کد خبر: ۹۰۴۴۸۹۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، استاندار لرستان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار به مناسبت شهادت یک خبرنگار نام‌گذاری شده و این نشان‌دهنده این است که عرصه فعالیت این قشر، جنگ فرهنگی با رسانه‌های معاندی بوده که به دنبال ضربه زدن به‌نظام و کشور هستند.

 وی افزود: شهادت محمود صارمی که توسط گروه طالبان که نماینده جهالت و اسلام دروغین هستند به شهادت رسید این شهید گران‌قدر برای نشان دادن اسلام واقعی به شهید شد.

وی بابیان اینکه لرستان دارای سابقه‌ای بیش از 100 سال در عرصه مطبوعات بوده و افتخار این را دارد که شهید صارمی اهل همین دیار است، تصریح کرد: امروزه خبرنگاران لرستانی در بحث خبری جزو بهترین‌های کشور هستند و از شما عزیزان (اهالی رسانه) می‌خواهم ابزاری را که در اختیاردارید در جهت امید دادن و افزایش آگاهی مردم و دفع فتنه خبرگزاری‌های معاند به کار بگیرید.

سید موسی خادمی بیان کرد: خبرنگاران در بیان انتقاد‌های خود باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند و در شرایط کنونی هرکسی به وحدت کشور کمک کند قدمی در توسعه استان برداشته است؛ لذا اگر به دنبال این هستیم که لرستان را به جایگاه حقیقی خود برسانیم باید باعث حفظ وحدت در میان مسئولان استانی شویم.

استاندار لرستان با ابزار امیدواری از اینکه در آینده روابط بهتری میان خبرنگاران و مجموعه استانداری ایجاد خواهد شد، افزود: از تمام نقدها استقبال می‌کنیم و برای ما فرقی بین تعریف کردن و انتقاد وجود ندارد اما به شرطی که اخلاق حرفه‌ای رعایت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات