پرداخت ۶ هزار میلیاردریال تسهیلات بانک مهراقتصاد درلرستان

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد لرستان گفت: در طرح میثاق بانک مهر اقتصاد که با استقبال عمومی همراه بوده ۹۰ درصد میزان سپرده متقاضی پس از چهار ماه به‌صورت قرض‌الحسنه با سود چهار درصد تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال به مشتریان پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۴۴۹۰۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حمیدرضا محسنی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران صداقت و انصاف را باید سرلوحه کار خود قرار دهید، در سنوات گذشته عکاسان و خبرنگارانی بوده که درزمینهٔ دفاع مقدس فعالیت کرده‌اند و یادگار‌هایی که از آن دوران برجای‌مانده نتیجه زحمات آن عزیزان است.

وی بابیان اینکه جامعه خبرنگاری حداقل نیازمند بیمه هستند تا آینده خوبی را داشته باشند، افزود: خبرنگار درد‌های جامعه را منعکس می‌کند، اما کسی نیست به فکر درد‌های خودشان باشد.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد لرستان گفت: در چهارماهه نخست امسال ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۸ هزار متقاضی در استان پرداخت شد.
وی افزود: در سال ۹۴، ۲ هزار و ۴۰ میلیارد ریال سود قطعی در شعب بانک مهر اقتصاد استان به مشتریان پرداخت شد.
محسنی بیان کرد: تسهیلات برنامه‌های اقتصاد مقاومتی از منابع داخلی پرداخت می‌شود و از هیچ‌گونه بودجه دولتی استفاده نمی‌کنیم.
وی بابیان اینکه بانک مهر اقتصاد استان در تمامی شاخص‌ها در کشور رتبه ششم و در استان بین ۴۰ بانک فعال رتبه دوم را کسب کرده است. گفت: با ارائه بسته جدید ارزی توسط دولت دغدغه‌های مردم کم می‌شود و می‌تواند تأثیر بسزایی در زندگی مشکلات اقتصادی مردم داشته باشد.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد لرستان افزود: در طرح میثاق بانک مهر اقتصاد که با استقبال عمومی همراه بوده ۹۰ درصد میزان سپرده متقاضی پس از چهار ماه به‌صورت قرض‌الحسنه با سود چهار درصد تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال به مشتریان پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از اقتصاد‌های موفق جهان به دلیل استقلال بانک مرکزی از دولت است، تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد در راستای اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند و سالیانه مبلغی را در قالب اقتصاد مقاومتی در اختیار سپاه‌ها قرار می‌دهیم که صد درصد بودجه اقتصاد مقاومتی هرساله را در استان مصرف کردیم تا بودجه بازنگردد.

وی با اشاره به اینکه بانک یک بنگاه اقتصادی است بانک مهر اقتصاد بودجه مردمی است و بودجه دولتی ندارد خاطرنشان کرد: امسال هزینه چاپ سررسید به کاشت نهال در خوزستان هزینه شد بدون هیچ‌گونه بودجه‌ای ۱۸۰ هکتار نهال‌کاری کردیم و تا ۵ سال آبیاری می‌شود و پس‌ازآن نیاز به آبیاری ندارد که سبب کم شدن ریز گرد‌ها می‌شود.

محسنی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد از سال ۹۱ کلید بانکداری اسلامی را زد گفت: تنها بانکی هستیم که مشاور فرهنگی روحانی نظارت بر کار‌ها را دارد که در هیچ بانکی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات