سردار فضلی در مراسم قدردانی از فعالان اربعین و راهیان‌نور دانشجویی:

عملیات فرهنگی دانشجویان خواب را از دشمنان می گیرد

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری و افسری دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه امروز عملیات های فرهنگی دانشجویان خواب را از چشم دشمنان می گیرد، گفت: اربعین و راهیان نور دانشجویی در برابر هجمه های دشمنان پاتک است.
کد خبر: ۹۰۴۵۰۸۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری و افسری دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه امروز عملیات های فرهنگی دانشجویان خواب را از چشم دشمنان می گیرد، گفت: اربعین و راهیان نور دانشجویی در برابر هجمه های دشمنان پاتک است.

سردار علی فضلی فرمانده فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در مراسم قدردانی از فعالان اربعین و راهیان نور دانشجویی سال ٩٦ و دومین کنگره ملی شهدای دانشجو ضمن قدردانی از رئیس سازمان بسیج دانشجویی و وزیر علوم و همچنین دانشجویان بسیجی برای پشتیبانی از ارزش های انقلاب اسلامی گفت: شما برای خودسازی جوانان نازنین این کشور زحمت می کشید و بی شک این خدمات در پیشگاه الهی محفوظ است.

سردار فضلی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای دانشجویی و ستاد اربعین و راهیان نور دانشجویی یک فرصت طلایی است، گفت: این سه حوزه در چنین شرایطی که دشمن با تمام توان در بسترهای مختلف ازجمله فضای مجازی کشور و نظام اسلامی را مورد هجمه های سنگین فرهنگی قرار داده است فرصتی طلایی است تا بتوانیم جوانان را با ارزش ها و مبانی انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به سالروز شهادت شهید عباس بابایی و با ذکر خاطره ای از این شهید گرانقدر ادامه داد: در سال ٦٤ و در سالروز ولادت امام رضا (ع)، جمعی از فرماندهان محضر امام خمینی (ره) در بیت کوچک ایشان رسیدیم.

 جانشین سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: در آن روزها در جبهه ها به دلایل مختلف عملیات بزرگی نداشتیم، لذا بعد از گزارشی که فرمانده وقت سپاه خدمت امام ارائه داد، ایشان فرمودند: «عزیزان من هر شب به دشمن هجمه کنید، خواب را از چشم دشمن بگیرید و به آن ها امان ندهید.»

وی با طرح این سوال که به نظر شما آیا این یک فرمان و دستور نظامی مقطعی بود یا یک راهبرد در مقابل دیدگان امت؟ ادامه داد: قطعا یک راهبرد برای تمام زمان ها و تاریخ بود و امروز این موقعیت برای شما سک هدیه الهی است و عملیات های فرهنگی دانشجویان خواب را از چشم دشمنان می گیرد، اربعین و راهیان نور دانشجویی در برابر هجمه های دشمنان پاتک است.

سردار فضلی افزود: بعد از فرمایشات امام (ره) من دیدم شخصی که لباس فرمش با ما پاسداران فرق می کرد شانه هایش از شدت اشک میلرزد که متوجه شدم شهید عباس بابایی است.

وی تصریح کرد: از همسر شهید شنیدم که وقتی قرار بود به حج بروند عباس گفته بود شما برو حج من در جبهه هاست و زمانی که همسر این شهید بزرگوار در حج بودند، روز عید قربان عباس در جبهه شهید شد و قربانی خداوند متعال و راه الهی شد.

رئیسفرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) در پایان تاکید کرد: کسوت ها و جایگاه ها و مناسب مهم نیست، این که چه کسی پاسدار، ارتشی، کارمند یا کارگر است اهمیتی ندارد و نیت و اعتقادات مهم است.

ارسال نظرات