علت گرانی ها منفعل بودن دولت است

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: رئیس جمهور  باید سریعاً تیم اقتصادی اش را تغییر دهد و علت گرانی ها هم تحریم نیست ، منفعل بودن دولت و کارکنان است
کد خبر: ۹۰۴۵۱۰۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر جمیاری خطیب نماز جمعه دلفان اظهار داشت: در جهان پیرامون ما چه خبر است؟ کدخدا کیست؟ روی میز مذاکره چیست؟ آنها از ما چه میخواهند؟ رئیس جمهور در سخنرانی و نطقی که داشتند، چند جمله ای را بیان کردند؟ وظیفه دولت چیست؟ کنترل بازار، معرفی افراد مفسد،سودجویان ، عزل افرادی که سوءاستفاده اقتصادی میکنند .

وی گفت: دلیل گرانی ها چیست؟ رئیس جمهور دو نکته بیان کردند؛ یکی اغتشاشات دی ماه ، دوم تحریم ها است.

امام جمعه شهرستان دلفان عنوتن کرد: از نظر سیاسی دلیل این گرانی ها نمی‌تواند این دو مورد باشد ، در اغتشاشات عده ای بودند که اعتراضاتی را انجام دادند ، نیروی انتظامی و مردم وارد شدند و این اغتشاشات پایان یافت ، چه دلیلی دارد که اجناس گران شود عملاً عامل گرانی ها اغتشاشات نیست .

وی افزود: دوماً تحریم‌ها ، که تازه شروع شده‌اند وآن زمانی که گرانی های آغاز شد ، تحریم ها آغاز نشده بود .

جمیاری تصریح کرد: بنده به جناب رئیس جمهور عرض میکنم که دلیل این گرانی ها میتواند منفعل بودن برخی از دولتی ها ‌باشد، گرانی ها عامل درونی دارد، ما دلالان اقتصادی داریم که سوءاستفاده می‌کنند ، افرادی وجود دارد که مردم را از نظام بدبین میکنند که خداوند  کسانی را مردم را از نظام و دین بدبین میکند ریشه کن کند و نیز مسئولانی که با عملکرد ضعیف خودشان ،مردم را از شهداء زده میکند ریشه کن کند.

وی گفت: آقای رئیس جمهور این حرف ها چیست که بیان میکنید؟ یکی از کارهای که رئیس جمهور باید انجام دهد افراد اقتصادی انقلابی را در راس امور قرار دهد ، چرا باید منفعل باشد؟ چرا باید اجناس هر روز افزایش قیمت داشته باشند؟ ناراحت کننده است این گرانی ها ، مردم تحمل میکنند ، مردم اگر داخل خیابان نمی آیند بخاطر این است که نظام را دوست دارند، چون میدانند به خیابان ریختند ، آب به آسیاب دشمن ریختن است .

امام جمعه شهرستان دلفان عنوان کرد: رئیس جمهور این حرف ها چیست که بیان میکنید، چرا دولتی ها سکوت می‌کنند؟ چرا دولتی ها وارد عمل نمیشوند؟ سریعاً اقدامات لازم را انجام دهند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند؛اقتصاد مقاومتی را پیش بگیرند، اقتصاد ما چون مقاومتی نیست ، با لب و لوچه ننگین ترامپ بالا و پایین می‌شود، چه ربطی به ترامپ دارد؟ هر روز قیمت یک جنسی بالا و پایین میشود، نظارت ها را بیشتر کنید.

 

علی اکبر جمیاری امام جمعه دلفان عنوان کرد: بنده به دستگاه قضایی تذکر میدهم ، مفسد اقتصادی می‌گیرند چرا شما برخورد نمیکنید ، دولت وظیفه اش است که باید یه نحوه احسن انجام دهد، مفسدین اقتصادی را سریعاً معرفی کند، تیم اقتصادی جهادی را جایگزین کند، با پتک به مسائل سیاسی ( چپ و راست ) بزند که همه مردم را بیچاره کرده است .

وی تصربح کرد: رئیس جمهور  باید سریعاً تیم اقتصادی اش را تغییر دهد و علت گرانی ها هم تحریم نیست ، منفعل بودن دولت و کارکنان است ، منفعل شده اند دولتمردان، مردم مسئول منفعل نمی‌خواهند ، مردم مسئول جهادی می‌خواهند ، مسئول دو تابعیتی نمیخواهند ، مردم مسئولی می‌خواهند که دلسوزانه کار کند .

وی گفت: قوه قضاییه باید با لبه تیز و بران قضایی دست دزدان اقتصادی را از این کشور کوتاه نماید ، مردم پای انقلابشان هستند ، آمریکا دنبال نوکر میگردد ، ایران باید نوکر ما باشد چرا که ایران مزاحم آمریکا است ، آمریکا از ایران میترسد چون از قدرت ایران هراس دارند.

امام جمعه شهرستان دلفان عنوان کرد :آمریکا و نوکران داخلی و خارجی بدانند که در مقابل ایران عددی نیستند و ایران آمریکا و اسرائیل را زیر پا می‌گذارد این مشکلات به حول و قوه الهی حل میشود.

 

وی افزود: امید است مسئولان به مشکلات سه راهی کاظم آباد که شاهد تصادفی هر روز در این مسیر هستیم را برطرف کنند.

 

جمیاری تصریح کرد:زنان شیر و دلاور  دلفانی گاهی برای معیشت خانواده جهت کارگری به سر فلکه شهر می‌روند، که برای شیر مردان لک پسندیده نیست که امید است شورای شهر نورآباد به صورت یک طرح ، مکانی را برای این شیر زنان تدارک ببینند و بصورت رسمی کار کنند و هنرهای دستی این شیر زنان را عرضه کنند .

 

وی  افزود: از استاندار لرستان بعلت سفر به بخش کاکاوند تشکر میکنم و امید است مدیران کلی که در این سفر استاندار را همراهی کردند و قول های مساعدی را دادند به این قول عمل کنند ، که امید است مشکلات مردم ولایت مدار این بخش برطرف شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات