نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت و توان بسیج در برخورد با محتکران

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: در شرایط فعلی کشور که یکی از خطرات موجود، احتکار کالا است بدیهی است که بسیج باید هوشیار و به گوش باشد و نسبت به این پدیده زشت از توان و ظرفیت خود استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۲۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۷
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس در گفتگو با بسیج؛با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در حل مشکلات کشور گفت: بسیج مایه حفاظت از انقلاب و دستارد‌های آن است و باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد و هر جا نظام و مسئولین نظام صلاح دیدند ضروری است حضور خود را پررنگ کرده و ماموریت خود را انجام دهد.

سید ابوالفضل موسوی با اشاره به دستور سردار غیب پرور به تمام رده‌های بسیج جهت شناسایی محتکران اظهار داشت: زمانی که جنگ و جبهه بود بسیج حضور به موقع داشت و زمانی نیز در سنگر مساجد و صحنه‌های فرهنگی بسیج حضور فعال داشته و ایفای نقش کرده است و اکنون نیز در شرایط و مشکلات اقتصادی بوجود آمده باید حضور پررنگ داشته و در کنار مردم باشد.

وی با بیان این که بسیج جزء جداناپذیر از مردم بوده و درواقع از جنس مردم است افزود: بسیج در همه صحنه‌های انقلاب حضور به موقع داشته است و همین موضوع باعث شده انقلاب اسلامی پایدار بماند و در شرایط فعلی کشور که یکی از خطرات موجود، احتکار کالا است بدیهی است که بسیج باید هوشیار و به گوش باشد و نسبت به این پدیده زشت از توان و ظرفیت خود استفاده کند.

موسوی با اشاره به اهمیت بسیج گفت: اگر مانند قبل مردم و بسیجی‌ها حضورخود را پررنگ نگه دارند انقلاب ایران مانند گذشته مقاوم، پیروز و پایدار خواهد بود و دولت نیز باید از تمام ظرفیت مردم الخصوص بسیجیان که جان و آبروی خود را در کار می‌گذارند استفاده کند.
ارسال نظرات