مدیر موسسه قرآن و عترت مبین شهرستان کمیجان خبرداد:

برگزاری پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) در کمیجان

حسن حسینی گفت:مسابقات پنجمین جشنواره گل‌های محمدی(ص) و گل های فاطمی(س) باهدف ارتقاء آموزه های قرآنی ، باحضور و استقبال موئسسات قرآنی فعال در سطح شهرستان کمیجان از اواسط مرداد ماه آغاز گردیده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان حسن حسینی مدیر موسسه قرآن و عترت مبین کمیجان،ضمن تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و ایجاد انسجام در فعالیت‌های قرآنی گفت:مسابقات پنجمین جشنواره گل‌های محمدی (ص)  و فاطمی (س) در سطح شهرستان کمیجان از ۱۶ مرداد‌ماه آغاز شده است.

وی یادآورشد: مسابقات پنجمین جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی شهرستان کمیجان با حضور بیش از ۱۵۰ نفر برگزار خواهدشد که از این تعداد ۸۰ نفر برادر و مابقی خواهر هستند.

مدیر موسسه قرآن و عترت مبین کمیجان تصریح کرد: شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی متشکل از  موسسه زینب کبری(س) و ثقلین و این مرکز قرآنی خواهدبود .

حسینی یادآورشد : این مسابقات از ۱۶ مرداد ماه آغاز و تا ۱۹ مرداد ماه ادامه دارد ومحل برگزاری مسابقات میدان معلم کانون شهدای ۸ شهریور شهرکمیجان، همچنین اختتامیه این دوره از مسابقات چهارشنبه ۲۴ مرداد‌ماه در کمیجان، میدان شهرداری سالن چند منظوره امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با شناسایی نقص ها وکاستی ها می توان جایگاه قرآن در جامعه را ارتقاء ببخشیم، فعالین قرآنی  در کمیجان  به عنوان یک شاخص و الگو هستند و این شهرستان همواره در مسابقات قرآنی حائز رتبه های برتر  بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات