خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ارومیه از اردوهای جهادی طرح هجرت دانش آموزی بازدید کرد

به همت بسیج دانش آموزی سپاه ارومیه از اردوهای جهادی طرح هجرت دانش آموزی شهرستان ارومیه با حضور فرمانده سپاه ارومیه بازدید شد.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۴۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با فعالیت اردوهای جهادی طرح هجرت در مدارس ارومیه فرمانده سپاه ارومیه به همراه مدیر ناحیه یک آموزش و پرورش از مدارسی که طرح هجرت در آنها اجرا می شود بازدید کرد.

سرهنگ کریم علی نژاد در حاشیه بازدید از طرح های سازندگی هجرت، اظهار داشت: ناحیه مقاومت سپاه ارومیه امسال با مشارکت نواحی آموزش و پرورش 1 و 2 ارومیه و  منطقه انزل و نوشین شهر تعداد 1130 نفر دانش آموز را سازماندهی کرده و مدارسی را که از طرف آموزش و پرورش مشخص شده توسط دانش آموزان طرح هجرت و با کمک استاد کاران نسبت به ترمیم و رنگ آمیزی مدارس اقدام کرده اند.

وی افزود: در کنار این اقدامات، روحانیونی که در کنار اکیپ های مختلف دانش آموزی هستند نسبت به ارتقاء معنویت و تقویت ایمان و اعتقادات دانش آموزان بسیجی اقدام می کنند.

فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به اهداف این طرح اظهار داشت: طرح هجرت راه و رسم زندگی کردن، زندگی در کنار همدیگر و یاد گرفتن کار و تلاش را برای دانش آموزان می آموزد و دانش آموزان عزیز از این طرح استقبال خوبی دارند و بستر برای حضور دانش آموزان عزیزی که علاقه مند نسبت به کار آفرینی و نسبت به کمک به هم نوعان خود هستند در مدارس مختلف ایجاد شده و هدف از اجرای این اردوی جهادی ایجاد نشاط و ارتقاء توانمندی در بین دانش آموزان است.

وی با اشاره به همکاری مدیران مدارس در این طرح گفت: مدیران مدارس در این طرح همکاری خوبی دارند که صمیمانه از تلاش های مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش و بسیج سازندگی و دانش آموزان که در طرح هجرت شرکت کرده و در بهسازی مدارس خودشان تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنیم.

سرهنگ علی نژاد با اشاره به اهداف بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی دارد و در هدایت جامعه به سمت اقتصاد مقاومتی فعالیت های زیادی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات