هنرجویان فنی حرفه ای مازندران پیشرو در استان

اسفندیار نظری، با بیان اینکه هنرجویان مازندرانی در بخش فنی و حرفه ای و کاردانش پیشرو بوده اند، گفت: به همت معلمان سختکوش و صاحب علم در هنرستان های مازندران، هنرجویانی تربیت می شوند که می توانند برای استان افتخار کسب کنند.
کد خبر: ۹۰۴۵۹۴۰
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اسفندیار نظری، با بیان اینکه هنرجویان مازندرانی در بخش فنی و حرفه ای و کاردانش پیشرو بوده اند، گفت: به همت معلمان سختکوش و صاحب علم در هنرستان های مازندران، هنرجویانی تربیت می شوند که می توانند برای استان افتخار کسب کنند.

وی با اشاره به موفقیت هنرجوی بهشهری در رقابت های کشوری افزود: احمد رضا فاضلی از شهرستان بهشهر توانست مدال طلای کشور در المپیاد ملی مهارت در رشته درودگری (کابینت سازی) را کسب کرده و به مسابقات جهانی کازان روسیه راه یابد.

نظری همچنین به مسابقات علمی - کاربردی کاردانش اشاره کرده و گفت: امیر محمد دژه از شهرستان بابل در رشته فرز cnc به رتبه سوم کشور دست یافت و حمیدرضا مدانلو از شهرستان جویبار توانست رتبه سوم کشور در مسابقات علمی کاربردی کاردانش در رشته پرورش طیور را کسب کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران رتبه سوم کشوری پریا احتسابی از شهرستان بابل در جشنواره هنرهای تجسمی در رشته نقاشی را از دیگر افتخارات استان مازندران عنوان کرد.

وی همچنین گفت: هنرجوی نکایی عارف بارقه رتبه سوم کشوری را در جشنواره مهارت های هنری کاردانش در رشته معرق چوب به دست آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار