خبرنگاران، سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور؛ ایجاد امید، نشاط و آرامش در مخاطبین و جامعه را از مهمترین رسالت های خبرنگان دانست.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه شهرکرد در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج این شهرستان گفت:خبرنگاران، سربازان خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند، آگاه سازی مردم نسبت به توطئه های استکبار و افزایش بصیرت در جامعه خصوصا نسل جوان از جمله رسالت های سنگین خبرنگاران است.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، در این نشست با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌ها و زحمات خبرنگاران بسیج، گفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم در عرصه تحولات و رخدادها هستند که نظاره گر تحولات و رویدادهای جامعه بوده تا بتوانند اطلاع رسانی درست و صحیحی از وقایع داسته باشند.

وی در ادامه گفت: در شهر ما هم خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح و به موقع از فعالیت های سپاه و بسیج به وظیفه خود به خوبی عمل می کنند.

زمانپور، اهم وظایف خبرنگاران را برشمرد و گفت:  بیان حکیمانه و قاطع حقایق،  ایجاد امید و نشاط وآرامش در مخاطب و جامعه،  تلاش برای اعتلای کشور در همه عرصه ها با خبری که کار می کنید،  رعایت عفت و طهارت عمومی جامعه،  رعایت حق الله و حق الناس، از مهم ترین وظایف خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.

گفتنی است این نشست صمیمی در قالب کارگاه خبرنگاری و با حضور خبرنگاران افتخاری بسیج  ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد به همت روابط عمومی و تبلیغات این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات