جوکار در نشست طرح منزلت نمازعنوان نمود:

اجرای طرح امام رضا (ع) از اولویت‌های اصلی ناحیه مرکزی یزداست/ اعتلای مساجد ونمازخانه‌ها تکلیف الهی وشرعی قلمداد شود

فرمانده ناحیه مرکزی یزد در جمع اعضای جلسه طرح منزلت نماز گفت:برای رضای خدا واینکه در مورد ساخت، بازسازی واعتلای مساجد از ما سوال می‌شود باید زمینه ساز اعتلای فرهنگ نماز ونماز خوانی باشیم.
کد خبر: ۹۰۴۶۲۱۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ دوم پاسدار عباس جوکار در جمع اعضای جلسه طرح منزلت نماز که به منظور بررسی آخرین وضعیت نمازخانه ناحیه مرکزی یزد وتلاش در رفع نواقص آن برگزار گردید اظهار داشت: طرح امام رضا (ع) که یکی از بهترین طرح‌های ابلاغی وپیش بینی شده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است در راستای رعایت اصول بهداشتی ونظافت کافی در سالن غذاخوری، سرویس‌ها ومکان‌های دیگر رده‌ها در جهت ارتقای سطح سلامت نیرو‌ها عنوان شده است.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد پس از شنیدن نقطه نظرات وسوالات اعضای جلسه گفت: با توجه به طرح مسجد محوری وضرورت برقراری ارتباط مناسب بین مساجد وبسیج از هر کاری که سبب ایجاد محیطی مناسب در نمازخانه برای اقامه نماز جماعت است دریغ نمی‌کنیم ودر این راستا تلاش داریم تا اقدامات عمرانی وسازندگی را در دستور کار قرار دهیم.
از مصوبات این جلسه، بازسازی حمام، نصب خوشبو کننده‌ها و دستگاه تهویه در محیط نمازخانه، تنظیم صوت و فراهم نمودن دیگرمقدمات برپایی مناسب نماز واجرای مراسمات در ناحیه مرکزی یزد بود.
ارسال نظرات