تمام حجاج مازندران عازم سرزمین مکه شدند/ بیش از 3400 زائر حج در قالب 12 پرواز از ساری به مکه و مدینه سفر کردند

همه زائران مازندرانی برای به جای آوردن مناسک حج تمتع ، عازم سرزمین وحی شدند.
کد خبر: ۹۰۴۶۴۲۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل فرودگاههای مازندران گفت: اعزام زائرین استان مازندران به سرزمین وحی الهی که از روز پانزدهم مردادماه آغاز شده بود دیروز  با انجام آخرین پرواز به مقصد جده به پایان رسید.

وطن خواه  افزود : در طی مدت 7 روز تعداد 3445 زائر و عوامل اجرایی در قالب 12 پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به مکه مکرمه و مدینه منوره اعزام شدند .

مدیرکل فرودگاههای مازندران گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری همه جانبه تمام واحدها و ادارات فرودگاهی و استانی ، امسال پروازهای مرحله رفت حجاج، فرآیند تحویل بار و بازرسی مسافر در بهترین شرایط و با کمترین مشکل و تاخیر صورت گرفت .

مدیرکل فرودگاههای مازندران تصریح کرد: بازگشت نخستین گروه از زائران حج تمتع مازندران از عربستان به میهن اسلامی از 17 شهریور ماه خواهد بود.

وطن خواه  با اشاره به آماده سازی ترمینال مستقبلین و مشایعین خاطر نشان کرد: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته در مرحله بازگشت حاجیان نیز بتوانیم خدمات مطلوبی به حجاج ومستقبلین ارائه دهیم .

امسال 3320 زائر مازندرانی در قالب 12 پرواز به سرزمین وحی سفر  کردند.  22 کاروان زائران استان مدینه قبل  و 2 کاروان  مدینه بعد هستند.

زائران مازندرانی را 47 درصد آقایان و 53 درصد بانوان تشکیل می دهند . مسن ترین زائر مازندرانی  آقای بخشعلی معصوم نیا  با 87 سال سن و جوانترین زائر مازندرانی آقای علیرضا امینیان امیری  با 16 سال  به این سفر معنوی مشرف شدند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها