رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان

واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام از محورهای اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است که دولت و مسئولان نظام تأکید ویژه‌ای بر تعیین تکلیف آن‌ها دارند.
کد خبر: ۹۰۴۶۷۹۷
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی هادی‌چگنی  امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان بیان کرد: بر اساس اعتبارات سال ۹۶ خوشبختانه لرستان به‌عنوان اولین استان اسناد خزانه را به‌صورت کامل جذب کرده است.

وی ادامه داد: واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی است که دولت و مسئولان نظام تأکید ویژه‌ای بر تعیین تکلیف آن‌ها دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی برای واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام استان انجام شده است، افزود: تاکنون چندین پروژه نیمه‌تمام لرستان به بخش خصوصی واگذار و تعیین تکلیف شده‌اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

چگنی اظهار داشت: بر اساس بند واو تبصره ۵ قانون بودجه پیمانکارانی که دارای مطالباتی از دولت هستند می‌توانند بدهی‌ها و مطالباتشان را تهاتر کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه لرستان از نظر تعداد طرح‌ها و کسانی که از این بند قانونی استفاده کردند رتبه اول را کسب کرده است و تأکید می‌شود خزانه این آمادگی را دارد تا این امر را انجام دهد.

این مسوول بیان داشت: از سوی دیگر امسال نیز اگر اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکار بانک‌ها بوده و از سوی دیگر از دولت طلبکار باشند می‌توانند از ظرفیت روش تهاتر استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات