تجلیل از آزادگان دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود/ 70 درصد فرزندان آزادگان استان از بیکاری رنج می برند

تجلیل از 20 آزاده نویسنده، دیدار آزادگان عضو شورای مشورتی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهید آزاده در ساری و تجلیل از 35 سردار و امیر آزاده مازندرانی از دیگر برنامه‌هایی است که در سالگرد ورود آزادگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۴۶۸۴۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن عزیز اسلامی و اعلام برنامه های مربوط به این رویداد مهم، همگام با سراسر کشور جلسه ستاد مرکزی شورای مشورتی آزادگان استان مازندران نیز تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران برگزار شد، معاون فرهنگی بنیاد شهید، نماینده یکی از موسسه پیام آزادگان در مازندران و جمعی از آزادگان عضو این ستاد حضور داشتند، پس از جمع‌بندی نظرات حضار تصمیم بر این شد که ابتدا روز چهارشنبه آیین عطرافشانی مزار شهدای آزاده در گلزار شهدای ساری واقع در خیابان ملامجدالدین صورت بگیرد.

دیدار آزادگان عضو شورای مشورتی مازندران با نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، دیدار با محمد اسلامی استاندار مازندران و دیدار با جانبازان قطع نخاعی در آسایشگاه ایثار از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز آزادگان است.

تجلیل از 20 آزاده نویسنده، دیدار آزادگان عضو شورای مشورتی با تعدادی از خانواده‌های معظم شهید آزاده در ساری و تجلیل از 35 سردار و امیر آزاده مازندرانی از دیگر برنامه‌هایی است که در سالگرد ورود آزادگان برگزار می‌شود.

از دیگر مصوبات جلسه این بود که ستاد برگزاری سالروز ورود آزادگان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و اعضای شورای مشورتی آزادگان برگزار و نشست و دیدار آنها با امام جمعه و فرماندار انجام شود و به طور ویژه در زمینه بیکاری برخی از فرزندان آزادگان صحبت شود.

حضور آزادگان هر شهرستان در گلزار شهدا و ادای احترام به همرزمان شهید آزاده همراه با عطرافشانی، ذکر مداحی و قرائت فاتحه انجام بگیرد.

در این جلسه مقرر شد که هماهنگی برای سخنرانی یکی از آزادگان در روز جمعه، برگزاری شب خاطره گویی، سخنرانی و خاطره گویی آزادگان در مساجد، مراکز فرهنگی و اردوگاههای دانش آموزی و برگزاری همایش "صبر" با دعوت از مسوولان و با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در تمامی شهرستان‌ها صورت بگیرد.

انجام تبلیغات محیطی، اختصاص مکانی به نام آزادگان یا شهدای آزاده و تجلیل از آزادگان در ادارات و ‌سازمان‌های دولتی با هماهنگی فرماندار شهرستان از دیگر برنامه‌های مصوب شده مووسسه پیام آزادگان مازندران است که از فردا به مدت یک هفته در سراسر استان برگزار می‌شود.

در یکی از آمارها، مازندران دارای 235 آزاده است که فرزندان 70 درصد آنها از بیکاری رنج می‌برند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها