انتخاب حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) ناحیه کوهدشت در جشنواره مالک اشتر به‌عنوان موفق‌ترین رده

حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) ناحیه کوهدشت در جشنواره مالک اشتر توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به‌عنوان موفق‌ترین رده مقاومت بسیج این شهرستان انتخاب گردید.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۰۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) ناحیه کوهدشت در جشنواره مالک اشتر توسط سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به‌عنوان موفق‌ترین رده مقاومت بسیج این شهرستان انتخاب گردید.

ستوانیکم محمد کاظم رستمی راد فرمانده این حوزه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدا افزود: بسیج حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بنابراین در مقاطعی که این دستاوردها تهدید شوند در هر زمینه‌ای که باشد چه در حوزه سیاست، امنیت، اقتصاد و چه در حوزه فرهنگ با توجه به گستردگی سازمانی و نیروی عظیم منابع انسانی مردمی، آگاه، باانگیزه و با بصیرت داوطلبانه با تهدیدات احتمالی مبارزه می‌کند.

رستمی بابیان اینکه بسیج پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آنان را وظیفه خود می‌داند، گفت: تقویت و توسعه و گسترش سازمان بسیج برای امنیت کشور و حراست از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) ضروری و انکارناپذیر است.

وی بابیان اینکه بسیجی جهادگر است، تأکید کرد: در تمام زمینه‌ها شاهد جهادگری بسیجیان در جامعه هستیم که نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس بسیجیانی بود که درراه خدا به شهادت رسیدند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) ناحیه کوهدشت اظهار داشت: نیروهای بسیجی از بدو انقلاب تاکنون پایبندی خود به جمهوری اسلامی ایران را در تمامی دوره‌ها به اثبات رسانده‌اند و همین امر و تبعیت از ولایت بوده که همواره ملت ایران را از ملتی کاملاً وابسته به ملتی مقتدر تبدیل کرده که ثمره‌ی آن نابودی داعش این غده‌ی سرطانی و شجره خبیثه است که تحت رهبری مقتدرانه‌ی ولی امر مسلمین و به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و توسط نیروهای مجاهد و مدافعین حریم ولایت به درک واصل شد.

فرمانده این حوزه در پایان بیان داشت: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به شهدا را به ما عنایت فرمود و لازم میدانم تقدیر و تشکر کنم. از فرماندهان پرتلاش پایگاه‌های مقاومت و شورای این حوزه و بسیجیان عزیز، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان که همکاری و همیاری لازم را جهت دستیابی به معیارهای انقلاب اسلامی و بسیج با ما به عمل‌آورده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات