نشست فعالان اقتصادی استان با دکتر پورابراهیمی وسردارمطهری

به همت سازمان بسیج مهندسین سپاه ثارالله کرمان ظهرامروز چهارشنبه جلسه هم اندیشی میان مهندسان و تولید کنندگان شهر کرمان در مهمان سرای ثارالله کرمان باحضور دکتر پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس و سردار مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان و جمعی از فعالان اقتصادی استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۱۱
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزارش بسیج از کرمان؛نشست فعالان اقتصادی استان  با دکتر پورابراهیمی وسردارمطهری برگزارشد.
 
سردار مطهری در این نشست  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آزادگان عزیزگفت: مادر دوران اسارت در رنج مشکلات فراوان بودیم حتی سوزن خیاطی هم نداشتیم، اما از برش سنگ سوزن خیاطی میساختیم امروز هم میتوانیم بر مشکلات پیروز شویم.
 
 دکتر پور ابراهیمی  در ادامه این جلسه به تشریح وضعیت اقتصادی کشور پرداخت و افزود: وضعیت اقتصادی فعلی محصل ۲ گروه مشکلات است. ۱ عوامل درونیشامل ساختار متغیر‌های درونی کشور ۲ عوامل بیرونی شامل تحریم‌ها واقدامات دشمنان، اما تحلیل‌ها و بررسی‌ها نشان میدهد عمده مشکلات به مسائل درونی برمیگردد. از متغیر‌های درونی مشکل ساز میتوان تصمیم‌های غیرکارشناسی که هزینه‌ها را دوچندان میکند و سهم نفت در بودجه کشور اشاره کرد. امروز بهترین فرصت برای جراحی اقتصادی در کشور است.
 
 
نماینده کرمان و راور در مجلس همچنین افزود امروز به شفافیت در اقتصاد نیاز داریم شفافیت مشکلات را حل میکند و بنگاه‌های اقتصادی باید صورت‌های مالی خود را افشاکنند. امروز ۴۰۰۰ خیریه داریم که صورت مالی مشخصی ندارند.
 

دکتر پور ابراهمیمی در پایان با ابراز خرسندی از حل مشکلات در استان کرمان افزودکارگروه‌های اقتصادی را با حضور اتاق بازرگانی استان و صنعت گران تشکیل دهید و پیگیر مشکلات باشید؛همپنین درانتهای جلسه تولید کنندگان به تشریح مشکلات خود پرداختند.
ارسال نظرات