خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی:

مدیران باید در مبارزه با مواد مخدر جدیت داشته باشند

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل مرکز نگهداری و درمان معتادان (ماده 16) برگزار شد، تأکید کرد: مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد به عنوان یکی از پنج آسیب مهم اجتماعی، همچنان جزو اولویت‌های استان است و مدیران باید در این خصوص جدیت داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۴۷۲۷۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری، مجید خدابخش همچنین بر مقابله جدی و بی‌امان با باندهای قاچاق و توزیع مواد مخدر تأکید کرد و گفت: اقدامات نیروی انتظامی در برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر قابل تقدیر بوده و باید ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه مرکز ماده 16 تبریز الگویی برای سایر استان‌های کشور است، گفت: همه دستگاه‌های مسئول وظیفه دارند از فعالیت این مرکز حمایت کنند.

خدابخش افزود: ایجاد این مرکز از یادگارهای دکتر جبارزاده، استاندار پیشین و سردار نصرتی است که افتخاری برای استان محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر تقویت فعالیت‌های این مرکز، ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید به وظایف قانونی خود در قبال این مرکز عمل کنند تا این مرکز بتواند در خدمت به آسیب‌دیدگان از پدیده شوم اعتیاد به اهداف خود دست یابد.
استاندار آذربایجان شرقی پس از این نشست از سالن‌های نگهداری معتادان و کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال مستقر در مرکز ماده 16 بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها