ساماندهی ۴۶۰ گلزار شهید/۲۷ هزار سرکشی از جامعه معزز ایثارگر

علی محمد احمدی در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، گفت: در دولت تدبیر و امید دراین استان یکهزار و ۶۸۱ مزار شهید در قالب ۴۶۰ گلزار شهید در این استان ساماندهی شده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۴۰۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
وی با بیان اینکه، یکهزار و ۷۹۱ مزار شهید در قالب ۵۵۳ گلزار در این استان وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۱۰ مزار شهید در قالب ۹۳ گلزار ساماندهی نشده است.

استاندار، مقاوم سازی و نماسازی گلزار مطهر شهدای یاسوج، مجهز نمودن گلزار مطهر شهدای دهدشت و گچساران به وسایل گرمایشی و سرمایشی، تکمیل مرکز فرهنگی و حسینیه شهدای گلزار‌های شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه را از دیگر اقدامات دولت از سال ۹۲ تاکنون بیان کرد.

احمدی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید تعداد ۲۷ هزار سرکشی و دیدار با خانواده‌های جامعه معزز ایثارگر در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: کنگره ملی یکهزار و ۸۸۰ شهید استان و بیش از ۹۰۰ یادواره شهید در دولت تدبیر و امید در استان برگزار شده است.

استاندار، پرداخت مطالبات بازنشستگی شهدای معظم تا سال ۹۵، پرداخت ۶۵ میلیارد ریال معوض زمین به ۶۵۰ نفر از جانبازان بالای ۲۵ درصد و آماده پرداخت بودن ۱۵۰ مورد دیگر با اعتبار پنج میلیارد ریال و واگذاری زمین به تعداد ۱۹۰ نفر از جانبازان را از دیگر این اقدامات بیان کرد.

احمدی، استخدام تعداد ۸۴۹ نفر از محل سهمیه حداقل ۲۵ درصد ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اشتغالزایی ۴۲۰ نفر از طریق تسهیلات بانکی را از اقدامات دولت از سال ۹۲ تاکنون برشمرد.

استاندار یادآور شد: ابلاغ پیگیری و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و ساماندهی امور ایثارگران (سیاست‌های ۱۲ گانه ایلاغی سال ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری) مورد توجه جدی قرار گرفته است.

احمدی با بیان اینکه، همه دستگاه‌های اجرایی خدمات رسانی و تکریم ایثارگران و خانواده معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانند و در این خصوص تلاشی جدی و مستمر داشته و هیچ ادعایی هم ندارند، گفت: تمامی اقشار جامعه مدیون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران هستند وهر چه قدر برای خدمات رسانی به آنان و خانواده هایشان تلاش و اقدام شود کافی نخواهد بود.
ارسال نظرات