دشمن به دنبال زدن سیرت نظام است ولو اینکه صورت نظام حفظ شود

سردار ابوحمزه در یک نشست بصیرتی با مردم شهربابک گفت: حرکت‌هایی که دشمنان اسلام بر علیه انقلاب اسلامی ایجاد کردند و به نوعی عناصر داخل کشور این‌ها را باز تولید می‌کنند، بستری فراهم می‌شود تا هرچه بیشتر نسبت به باور مردم خلل ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۰۴۷۶۱۸
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سردار ابوحمزه در یک نشست بصیرتی با مردم شهربابک گفت: بعد از دفاع مقدس، استکبار جهانی به این جمع بندی رسید که اگر بخواهد در مقابل انقلاب بایستد باید استرتژی دقیق تری باتوجه به تجربه‌ی دهه اول انقلاب طراحی کند و سه موضوع نفوذ، استحاله و براندازی را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه مجموع اتفاقاتی که از سال ۶۸ تا کنون در کشوردر عرصه‌های مختلف ایجاد شده به این سه استراتژی بر می‌گردد، ادامه داد: همچنان این سه محور در دستور کار استکبار و در راس آن آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها، رژیم غاصب اسرائیل، دولت خبیث عربستان، منافقان، سلطنت طلبان و سایر جریان‌های معاند در داخل کشور است.

وی به موضوع نفوذ اشاره کرد و یادآور شد: بعد از دفاع مقدس احزاب و گروه‌هایی که در داخل کشور بودند باور به ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام در آن‌ها نبود و یا در آن‌ها کم رنگ بود و نگاهی تکنوکراتی و صرفا تخصصی دشتند و قائل به مباحث ارزشی نبوده و نیستند.

سردار ابوحمزه بیان کرد: لذا نگاهی که بعد از دفاع مقدس در کشور ایجاد و صرفا تخصص محور شد، بدون توجه به تدین، تعهد بود و این افکار و اندیشه زمینه‌ای را فراهم کرد که بحث استحاله نظام را در دستور کار خودشان قرار دادند.

وی به سخنان رهبری مبنی بر اینکه دشمن به دنبال زدن سیرت نظام است ولو اینکه صورت نظام حفظ شود اشاره کرد و افزود: بنابراین کاری که این‌ها کردند در دهه ۷۰ و ۸۰ یک هجمه گسترده‌ای نسبت به ارزش‌های انقلاب و نظام را در دستور کار خودشان قرار دادند.

وی یادآور شد: مباحث نبوت، امامت، ولایت، عاشورا، مهدویت، بعثت، غدیر، انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس، سپاه، بسیج، ولایت فقیه را مورد تاخت و تاز قرار دادند و استحاله در دستور کار قرار گرفت.

وی به اقدامات معاندانه نظیر فتنه‌های سال‌های ۸۸ و ۹۶ و حرکت‌های ماه‌های اخیر برخی دشمنان اشاره کرد و افزود: قصد استکبار جهانی و ضد انقلاب براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا و اروپا گفت: اکنون تحریم‌هایی که آمریکا به ایران تحمیل کرده اروپاییان نیز از آن حمایت می‌کنند و در همه صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب ایران نیز این پشتیبانی را از آمریکا داشته اند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه آمریکا و همدستانش به دنبال تغییر رفتار، افکار و نظام جمهوری اسلامی هستند ادامه داد: نمی‌توان با این آمریکا و اروپا مذاکره کرد چرا که نقطه مثبتی ندارند.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های اروپا و آمریکا برای ریشه کن کردن اسلام ناب محمدی که چنین رهبری را پرورش داده، است و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی وظایف رهبری، دولت و دیگر سازمان‌ها معین است.

سردار ابوحمزه راه حل مشکلات کشور رابطه با آمریکا و اروپا نیست ادامه داد: راه حل مقابله با مشکلات مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی و اجرا دستورات رهبری در همه حوزه هاست.
وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن مردم ماست تاکید کرد: با همت مردم و مسئولان، بیانات و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری را به بدنه جامعه منتقل کنیم تا با شکست دشمن این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت ولیعصر (عج) متصل شود.
ارسال نظرات