عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی در گفتگو با «بسیج»:

بهره برداری از ظرفیت بازارهای سرمایه دررشد اقتصادی ضرورت دارد

سید راضی نوری گفت: بهره برداری از توانایی و ظرفیت بازارهای سرمایه دررشد و توسعه اقتصادی کشور ضرورت دارد بازار سرمایه همانند شمشیری دو لبه است عملکردش می تواند رشد و بالندگی را به دنبال داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۴۷۷۸۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

 سید راضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بازار سرمایه همانند شمشیری دو لبه است زیراکه عملکرد بازارهای سرمایه همچنان که می تواند رشد و بالندگی را به دنبال داشته باشد در صورت عدم توجه به برخی موارد نظیر حجم نقدینگی می توانند آفریننده بحران های مالی باشد که اثرات سویش سال ها بر اقتصاد کشورها اثر گذار است.

نوری در ادامه خاطر نشان کرد: نظام های مالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند لذا ضروری است که به درک واقعیت ها، نقاط قوت و ضعف این نظام ها پی ببریم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خاتمه افزود: بهره برداری از توانایی و ظرفیت بازارهای سرمایه دررشد و توسعه اقتصادی کشور ضرورت دارد. این در حالی است که نقش آفرینی بازارهای سرمایه در کنار نظام بانکی کشورمان می تواند منجر به بهبود در ساختارهای تامین مالی شده و بهترین بهره برداری از پس اندازها شکل بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار