مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:

فعالیت های جهادی بسیج منشأ سازندگی است

حسن پور گفت:امروز برای تسریع در تحقق اقتصاد مقاومتی، کارشناسان و اقتصاددانان بسیجی ما ایده های خوبی دارند که بسیاری از این طرح ها می تواند مشکل گشا باشد و در این بین لازم است که دولت به این ظرفیت عظیم توجه کند.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۱۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷

غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به ظرفیت نیروی متخصص موجود در بسیج اظهار داشت:امروز بسیج هزاران نیروی متخصص در اقشار تخصصی خود دارد که آماده هرگونه همکاری با نهادهای اجرایی در جهت مرتفع شدن مشکلات را دارند.

وی به مکاتبات بسیج اصناف با وزارت صنعت در خصوص اعلام آمادگی برای همکاری و مشارکت اشاره کرد و گفت: علی رغم اعلام آمادگی ما به وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص کمک و مشارکت برای کاهش مشکلات اصناف، متأسفانه این وزارتخانه هیچگونه پاسخی نداده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور تصریح کرد: بسیج همواره منشأ بسیاری از اتفاقات خوب بوده است، چرا که کار مخلصانه و جهادی در آن انجام می شود؛ امروز هم برای تسریع در تحقق اقتصاد مقاومتی، کارشناسان و اقتصاددانان بسیجی ما ایده های خوبی دارند که بسیاری از این طرح ها می تواند مشکل گشا باشد و در این بین لازم است که دولت به این ظرفیت عظیم توجه کند.

 

ارسال نظرات