تعیین پنج نقطه در سنندج برای عرضه دام زنده در عید قربان

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از تعیین پنج نقطه برای عرضه دام مورد نیاز عید قربان خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از بروز مشکلات و توجه به سلامت شهروندان، جهت ارتقاء سلامت سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان این مکان‌ها تعیین شده است.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۲۹
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، تورج سلطنت پوری درز اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان و جهت تامین رفاه حال شهروندان، تعیین محل‌های عرضه دام مانند سال‌های گذشته در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا و به منظور جلوگیری از بروز مشکلات، جهت ارتقاء سطح بهداشت عمومی و جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان اقدامات ویژه‌ای صورت گرفته است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج از تعیین پنج مکان برای عرضه دام به مناسبت ایام عید قربان خبر داد و عنوان کرد: خدمات در این محل‌ها با هدف ساماندهی شدن و متمرکز کردن فروش دام زنده به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

وی اعلام کرد: سه راهی تکیه و چمن، قرادیان، بالاتر از میدان سهروردی (چوب فروشان)، میدان نبوت (حدفاصل نبوت – ایستگاه عباس آباد) و بلوار دکتر حسینی (جنب پل شهرک شهید ورمقانی) پنج نقطه از سطح شهر است که امسال برای عرضه دام زنده در ایام عید قربان در نظر گرفته شده است.

سلطنت پوری خاطرنشان کرد: اکیپ‌های خدمات شهری هم در پنج نقطه تعیین شده در محل‌های عرضه دام مستقر هستند و نسبت به تنظیف و شستشوی محل اقدام خواهند کرد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: به جز محل‌های تعیین شده، اجازه فروش دام در هیچ نقطه‌ای از سطح شهر داده نخواهد شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات