عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

در سند چشم انداز 1404 صنعت خودرو پیشتاز سایر صنایع است

سیدجواد حسینی کیاگفت: بر پایه سند چشم انداز صنعت خودرو در افق 1404 کشورمان می باید به جایگاه مختلف اقتصادی علمی و فناوری در سطح منطقه آسیای جنوب غربی با تاکید بر جنبش نرم افزاری و تولید علم دست یابد.
کد خبر: ۹۰۴۷۸۳۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

 حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بر پایه سند چشم انداز صنعت خودرو در افق 1404 جمهوری اسلامی ایران می باید به جایگاه مختلف اقتصادی علمی و فناوری در سطح منطقه آسیای جنوب غربی با تاکید بر جنبش نرم افزاری و تولید علم دست یابد.

وی با بیان اینکه صنعت خودرو به عنوان پیشتاز صنعت کشور از طریق ایجاد توانمندی های علمی، فنی و مدیریتی است افزود: صنعت خودرو می تواند به عنوان یکی از صنایع عمده اشتغال زا محسوب شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خاتمه افزود: یک اصل مهم در صنعت خودروسازی بحث گردش مالی است که چرخ‌های این صنعت را به گردش می‌آورد از اینرو ضروری است که بسیاری از خودروهایی که امروز به‌دست مصرف‌کننده می‌رسد دارای شرایط مناسب استانداردی بر اساس مولفه‌های هشتادوپنج‌گانه باشند.لذا امیدواریم باقی خودروها نیز بتوانند خود را به  سطح بالایی از کیفیت برسانند.

ارسال نظرات